Pagina 1 din 121 1231151101 ... UltimulUltimul
Rezultate de la 1 la 8 din 967

Subiect: Discutii despre sanatate

Inregistrat
    25.06.2006

Implicit Discutii despre sanatate

m am gandit sa deschid un nou subiecte pt cele ce au probleme medicale,fara pretentia de a primi cineva un diagnostic,un tratament aici...ci niste indrumari,mici sfaturi orientative,informatii,incurajari...medici buni,de care ati fost multumiti....sa incercam sa ne ajutam reciproc

Inregistrat
    04.07.2006

Implicit Re: sanatate

O idee foarte buna, din cate stiu avem si ceva doctorite printre noi!

Inregistrat
    06.02.2005

ma amuza teribil subiectul .. pt ca tocmai ce am iesit din spital... a fost groaznic, si daca mi-am vindecat rinichii (sper) mi-am distrus nervii.. pupi si sanatoate la toate

Da, buna idee dragutzelor!Atat cat pot eu va ajut , sunt miresica-medic ,sunt nutritionist si asistent univ la fac de medicina.Tocmai am discutat pe forum despre anticonceptionale si am incercat sa ajut macar cu sfaturi sau cu recomandari.Chiar ma gandeam-in pauza intre doua grupe de studenti-ca am intrat pe forum sa vand rochita mea si uite unde am ajuns.Dar se pare, ca si in familia mea-unde sunt singurul medic-ca trebuie sa ajut pe oricine si oriunde ar fi acea persoana, neconditionat.E si uite asta fac.
    Se pare totusi ca oricate reviste si emisiuni ar exista noi ducem lipsa de o informatie corecta si pana la urma sunt de vina colegii mei, medicii.Stiu ca nu toti sunt superficiali, ca nu le ajunge timpul sa stea cu fiecare cate o ora la discutii , ca sunt prost platiti dar pana la urma de aceea am jurat sa facem aceasta meserie nobila, sa ingrijim si sa prevenim bolile.Poate este pateti ce insir eu aici, dar ca pacient m-am lovit si eu de superficialitate si mi-am jurat ca mai bine am 5 pacienti pe zi /multumiti decat 100 si sa plece de la mine nelamuriti.

Inregistrat
    06.02.2005

URAAAAAAAAAAAAA