Magazinul este al doilea din Bucuresti si este situat la parterul centrului comercial, pe o suprafata de 75 de metri patrati.

Magazinul de concept – editie limitata este un mix de moda, fantezie si orginalitate, reprezentand caracteristicile brandului intr-o atmosfera aparte, *city glam*.

“M.A.C este un brand care mizeaza pe originalitate si inovatie. Noul magazin Pop Up din Bucuresti Mall, cu editii limitate, oglindeste viziunea noastra intr-un design versatil si urban. Si suntem convinsi ca a fi in centrul capitalei este un ingredient de success al strategiei de dezvoltare si de apropiere fata de clientii nostri”, a declarat Marina Saon, Country Manager, Estée Lauder Romania.

“Nu este un secret ca produsele M•A•C sunt printre preferatele doamnelor atunci cand vine vorba despre un machiaj impecabil. De aceea ne bucuram sa devenim gazda unui magazin inedit al M•A•C COSMETICS care va complete oferta de branduri din Bucuresti Mall”, a declarat Roxana Dumitru, Director Marketing Anchor Grup.

Cosmeticele M.A.C, create pentru make-up artisti si dedicate machiajului profesionist, au putut fi admirate in ultimii 20 de ani pe cele mai faimoase catwalk-uri din lume, dar si in peliculele micului ecran. Acum, fascinatia M.A.C. este posibila pentru toti cei interesati de un machiaj de calitate sub motto-ul “All races, all sexes, all ages”, care inglobeaza atitudinea brand-ului fata de individualitate, arta si puterea exprimarii personale.

Despre M.A.C. COSMETICS

Make-up Art Cosmetics (M.A.C.) a fost fondat in 1984 in Toronto de Frank Toskan, make-up artist si fotograf, si Frank Angelo, proprietarul unui salon de frumusete, pentru a sustine nevoile make-up artistilor profesionisti. De peste 20 de ani, M.A.C. si-a afirmat abilitatea de a realiza fuziunea dintre moda, distractie si fantezie. Temelia succesului M.A.C. – inovatie, originalitate si inventivitate – l-a detasat de celelalte branduri de cosmetice. Astazi, M.A.C., detinut de Estée Lauder Companies, reprezinta fundamentul culturii populare, a modei si a frumusetii.

Abilitatea companiei de a crea produse inovatoare si de a descinde pe noi piete a dus la dezvoltarea sa extraordinara, cu mai mult de 1400 de locatii in peste 70 de tari din lume. Produsele M.A.C. reprezinta o fuziune remarcabila intre formule profesionale, arta, culori si maiestrie. De la rujuri si mascara la fond de ten si pensule, produse remarcabile, initiative sociale si un spirit unic, individualist, M.A.C. continua sa atraga clienti din toate rasele, indiferent de sex si varsta din lumea intreaga.

– Grupul Anchor e prezent in Romania din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata, avand in portofoliul sau proiecte de retail, residence si cladiri de birouri. Printre realizarile Anchor Grup in Romania se numara Bucuresti Mall si Plaza Romania, dar si Shopping MallDova, centru comercial deschis in Chisinau, Anchor Plaza, prima cladire de birouri de clasa A integrata cu un centru comercial, InCity Residences, ansamblu rezidential situat in centrul orasului si un cinematograf, Movieplex. Valoarea totala a investitiilor se ridica la circa 250 milioane euro, continuandu-se activ dezvoltarea unor proiecte de anvergura si extinderea platformei de servicii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here