In primul rand, pentru a scapa de kilogramele nedorite, trebuie sa-ti constientizezi stilul de viata nesanatos. Daca nu faci deloc miscare si preferi sa infuleci junk-food atunci cand ti se face foame… cu siguranta stilul tau de viata nu este unul tocmai sanatos, acesta ducand cu timpul la obezitate.

Orice femeie si-ar dori sa stie formula magica prin care poate pierde rapid grasimea din organism. Trebuie sa stii in primul rand ca grasimea se elimina mult mai greu decat se depune. Din acest motiv, nu exista o formula magica prin care sa o poti elimina instantaneu… oricat de mult ti-ai dori.

Daca te-ai decis ca vrei sa scapi cu orice pret de grasimea nedorita si sa adopti un stil de viata sanatos, realizeaza-ti un plan corespunzator de la care sa nu te abati in nici un fel. Depinde numai de tine daca vrei sa iti infrangi punctele slabe. Urmeaza pasii de mai jos pentru a obtine un stil de viata sanatos si pentru a putea dobandi supletea pe care ti-o doresti atat de mult. Nu uita, efectele trainice presupun timp si efort.

##Pasul 1: Nu sari peste mese
Sarind peste mese iti vei forta corpul sa incetineasca arderile. Fiecare masa asigura necesarul de calorii ce va fi consumat pana la urmatoarea masa. Alege sa mananci regulat pentru a avea energie pe tot parcursul zilei.

##Pasul 2: Eficienta metabolismului
Nu viteza metabolismului tau te face sa pui kilograme… ci eficienta sa.

Eficienta metabolismului se refera la masura in care organismul tau utilizeaza alimentele pe care le consuma pentru a efectua procesele de ardere. Pentru a dobandi un metabolism eficient, consuma la fiecare masa alimente pe baza de plante care vor asigura nutrientii de care organismul tau are nevoie.

##Pasul 3: Spune nu prajelilor
Daca iti doresti sa scapi de grasimea nedorita, trebuie sa renunti la anumite alimente si sa faci cat mai multa miscare. Alimentele prajite contin in mare parte calorii goale care sunt sarace in valoare nutritiva. Prin urmare, acestea nu fac altceva decat sa furnizeze organismului calorii si nimic altceva, favorizand depunerea grasimii.

##Pasul 4: Renunta la zahar
De ce? Zaharul creste nivelul de insulina din corp, acesta incepand sa stocheze orice plus de energie sub forma de grasime inestetica si nesanatoasa. Taie alimentele care contin zahar din meniul zilnic si fa miscare. Renunta definitiv la sucurile acidulate si la dulciuri.

##Pasul 5: Fa miscare in fiecare dimineata
Nu trebuie sa faci exercitii complicate care sa iti epuizeze corpul inca de la primele ore ale zilei. 30 de minute de alergare sau 45 de minute de mers pe jos sunt suficiente pentru a te pastra in forma. Alergarea va contribui la imbunatatirea circulatiei sanguine, iar transpiratia te va ajuta sa elimini toxinele.

Miscarea zilnica ajuta la imbunatatirea metabolismului si stimuleaza arderea grasimilor din organism. In primele zile, iti va fi greu sa te trezesti dimineata ceva mai devreme, insa ai incredere ca merita tot acest efort.

##Pasul 6: Mananca 4 mese mici pe zi
Daca iei 2-3 mese mari in fiecare zi, cu siguranta nu vei pierde deloc in greutate. De cate ori nu se intampla sa mai iei gustari intre aceste mese? Sau, mai rau, de cate ori nu s-a intamplat sa infuleci un hamburger de la fast-food doar pentru a-ti potoli foamea?

Incearca sa mananci 4-5 mese mici pe parcursul zilei in locul celor 3 mese „festive”. Poti imparti o portie obisnuita in doua mai mici. Astfel diminuezi din senzatia de foame pe tot parcursul zilei.

##Pasul 7: Mananca multe fructe si legume
Acest lucru va determina metabolismul sa lucreze asiduu pe tot parcursul zilei, ajutand la eliminarea grasimilor. Mancand mai multe fructe si legume vei reduce numarul de calorii, oferind in acelasi timp corpului tau vitaminele si mineralele importante de care are nevoie.

##Pasul 8: Bea multa apa
Apa te va face sa te simti satula si, de asemenea, va ajuta organismul sa functioneze corect eliminand toxinele si grasimea.

##Pasul 9: Mananca pentru a trai, nu pentru a pierde in greutate
Nu te infometa! Acest lucru va face ca atunci cand vei ceda in fata poftelor sa infuleci tot ce apuci.

Condimentele si sosurile cu putine calorii vor adauga gust alimentelor pe care le prepari fara a aduce calorii suplimentare. Mananca din farfurii de lux care sa te faca sa simti ca mananci intr-un restaurant de cinci stele. Nu alimentele sunt inamicii tai. ci mancatul in exces este cauza problemelor tale.

##Pasul 10: Reduce nivelurile de stres
Acest pas final este adesea trecut cu vederea, fiind insa unul esential. Pentru a pierde din grasimem nivelul de stres trebuie sa fie redus. Persoanele cu un nivel de stres ridicat produc hormoni care pot face pierderea grasimii foarte dificila.

Poti reduce nivelul de stres combinand un regim alimentar corespunzator cu exercitii fizice regulate si o cantitate optima de somn. Diminuarea nivelului de stres te va ajuta sa iti atingi obiectivele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here