Aceasta dieta dureaza 7 zile si nu trebuie sa o tii mai mult, pentru ca exista riscul sa-ti dereglezi organismul. Respecta meniul si vei vedea ca scapi treptat de greutatea in plus si te vei simti sanatoasa si plina de energie.

##Ziua 1

– Mic dejun: 2 felii de paine de secara + 2 felii de sunca de pui + 3 linguri de branza de vaci + 150 ml iaurt dietetic.
– Pranz: 1 castron cu supa de taitei + 2 felii de paine de secara + 1 felie de pepene rosu.
– Cina: 1 pastrav (sau cod) la gratar sau o conserva de ton in suc propriu + 1 bol cu salata verde cu putin ulei de masline, otet si sare.
– Gustare: 4 biscuiti din cereale integrale.

##Ziua 2

– Mic dejun: 2 felii paine de secara + 2 crenvursti de pui + 1 rosie + 1 castravete + 150 ml lapte dietetic
– Pranz: 200 g peste la gratar (pastrav sau cod) + 1 bol cu salata din 2 rosii, 2 castraveti si ulei de masline + 1 felie de ananas.
– Cina: 1 bol de 500 ml cu bors de legume (cartofi, ceapa, morcovi, telina, varza, mazare) + 150 ml iaurt dietetic.
– Gustare: 150 ml iaurt dietetic, 3 biscuiti din cereale integrale.

##Ziua 3

– Mic dejun: 1 pahar cu suc proaspat de portocale + 2 felii de paine de secara + 2 felii de sunca + 1 rosie.
– Pranz: 150 g friptura de vita la gratar + 2 felii de paine de secara + 1 bol cu salata verde si ulei de masline.
– Cina: legume la gratar cu sos de usturoi + 1 bol cu orez fiert cu unt si un praf de sare + 150 ml iaurt dietetic.
– Gustare: 2 nectarine.

##Ziua 4

– Mic dejun: 1 banana + 1 ceasca de lapte degresat + 2 felii de paine cu secara unse cu pateu de post.
– Pranz: 1 bol cu supa de pui cu taitei + 2 felii de paine de secara + 150 ml iaurt dietetic.
– Cina: 1 portie de paste integrale cu sos de rosii si busuioc + 1 felie de pepene rosu.
– Gustare: 1 para sau 2 biscuiti din cereale integrale.

##Ziua 5

– Mic dejun: 1 iaurt dietetic + 1 felie de paine de secara + 150 g branza de vaci + 1 pahar cu suc de portocale.
– Pranz: 1 sandvis dintr-o chifla de graham cu sunca de curcan, 3 felii de rosie si doua frunze de salata verde + 150 ml iaurt dietetic.
– Cina: 150 g piept de pui la gratar + 1 bol cu salata verde, 1 lingurita cu ulei de masline, zeama de lamaie si sare + 150 ml iaurt dietetic.
– Gustare: 1 mar.

##Ziua 6

– Mic dejun: 1 bol cu cereale integrale si 200 ml iaurt dietetic + 1 cafea fara zahar.
– Pranz: 150 g piept de pui la gratar + 1 bol cu salata din 2 rosii, 1 castravete, 1 ardei gras si 1 lingurita cu ulei de masline.
– Cina: 2 felii de pizza vegetariana + 50 g ciocolata neagra + 1 bol cu salata de varza.
– Gustare: 3 biscuiti din cereale integrale.

##Ziua 7

– Mic dejun: omleta din albusul a 3 oua + 1 rosie + 1 castravete.
– Pranz: 1 bol cu orez fiert si calit intr-o lingurita de ulei de masline + 150 g carne fiarta de vitel + 150 ml iaurt dietetic.
– Cina: 1 conserva de ton in suc propriu + 1 bol de salata verde, ulei de masline si zeama de lamaie + 1 felie de paine de secara + 150 ml iaurt dietetic.
– Gustare: 1 bol cu salata de fructe (mar, ananas, kiwi, portocala).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here