Dieta DASH (Dietary Approaches to Stop Hypertension – Abordarea dietetica de a stopa Hipertensiunea) a fost votată ca fiind cea mai sănătoasă dietă al treilea an la rând, de către specialiștii chestionați de ”US News & World Reports”.

Citește și: Cum să eviți gustările de la miezul nopții

Deși principalul scop al dietei este de a ajuta persoanele hipertensive, un alt beneficiu important este că vei scădea în greutate în mod armonios și mai ales sănătos!

Cum funcționează Dieta DASH

Resticții alimentare: trebuie să consumi în cantități foarte reduse grăsimile saturate și sarea, eliminate dacă se poate.

Planul meselor pentru o dietă de 2000 de calorii, pe zi: cereale, fructe, legume, carne foarte slabă (pește, pui), semințe și nuci – limitat.

Citește și: Alimentele perfecte pentru dieta de detoxifiere

Faza 1 a dietei DASH – 14 zile. Prima perioadă este de tranziție, în care carbohidrații și grăsimile sunt înlocuite cu proteine, menite să îți pornească metabolismul. De aici vor apărea și arderile mai intense și scăderea în greutate mai mare.

În faza a doua a dietei DASH trebuie să renunți la legumele care conțin amidon și la cerealele integrale pentru a menține scăderea în greutate.

Citește și: Cum îți dai seama că ții o dietă nocivă

Rezultate: În următoarele două luni de la începerea dietei vei slăbi considerabil și îți vei scădea și nivelul colesterolului și al glicemiei în mod natural. Dieta DASH este grozavă pentru că funcționează fără să îți strice sănătatea mentală și să te streseze cu număratul permanent al caloriilor. Ea trebuie adoptată ca stil de viață ceea ce va ține la distanță efectul de yo-yo. Partea prostă este că ai interzis la dulciuri de orice fel.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here