Că ești trasă prin inel sau un pic mai voluptoasă, obiectivul e același: talia subțire! Află cum o poți obține, astfel încât să porți [rochia de mireasa][1] mult visată!

Apă cu lămâie!
————–

Sintagmă deja… celebră, „apa plată cu lămâie” chiar este secretul uneii talii de model. Sigur, nu înseamnă că trebuie să trăiești doar cu asta! Consumată pe stomacul gol, înainte de micul dejun, te poate ajuta să dai jos „colăceii”, deoarece stimulează digestia și ajută organismul să se detoxifice. Bea apa un pic mai caldă, amestecată cu zeama unei lămâi proaspăt stoarse.

Fibre la micul dejun
——————–

Cerealele integrale (ai grijă la porții!),dar și multe dintre legume și fructe, conțin fibre, necesare stomacului și colonului. Fie că alegi prima variantă (ideal ar fi să combini cerealele cu lapte vegetal, de migdale, de exemplu, ca să eviți balonarea), sau îți compui un mic dejun bogat în legume crude, e foarte important să nu sari peste prima masă a zilei.

Detox day
———

Programează-ți o zi, dar nu în săptămâna nunții, pentru o mini-detoxifiere. Încearcă să consumi toată ziua doar smoothie „verde”: fructe (mere verzi, kiwi, lime). legume (castraveți, tulpină de țelină) și verdețuri crude (spanac, pătrunjel) , împărțite în cinci părți egale (cinci pahare pe zi). Nu uita să consumi foarte multă apă, e esențial! De ce nu în săptămâna nunții? E important: declanșarea detoxifierii poate duce la apariția [coșurilor][2], dar și la ușoare dereglări digestive.

Uită de zahăr și făinoase
————————-

Sunt dușmanii cei mai de temut ai [taliei][3], și nu numai! Renunțând la dulciuri, pâine și paste albe, vei da jos din talie văzând cu ochii. Sigur, stresul nunții te poate face să „scapi” la brioșe, dar avem leac și pentru asta: ține la îndemână gustări sănătoase! Morcovi? Știu, nu-s chiar preferații tăi… Atunci ce zici de fistic? Da ai citit bine: un studiu recent arată că fisticul crud, o sursă de grăsimi monosaturate, ar fi alimentul ideal pentru subțierea taliei! Cât? Cam cât încape în podul palmei, de maxim două ori pe zi!

Mișcarea pentru talie
———————

Ok, poate că sala nu ți-e chiar în drum și nici nu stai prea grozav cu timpul, mai ales în plin proces de organizare a nunții. Dar n-ar strica să te duci de câteva ori, fie și numai pentru a scăpa de stres (un alt dușman al siluetei)… Orice ai alege, acasă sau la sală, există câteva [exerciții][4] care „lucrează” intens zona abdomenului / taliei, în urma cărora poți vedea rezultate bune după numai două săptămâni. Fă exerciții (în special abdomene) la sol, aplecări laterale și caută să ții abdomentul pe cât posibil încordat, chiar și atunci când te plimbi. Sau… antrenează-te mai mult pentru dans!

[1]: https://www.miresici.ro/articole/rochia-de-mireasa-cu-corset
[2]: http://www.cosmopolitan.ro/beauty/beauty-book/cauze-banale-pentru-care-apar-cosuri-2146259
[3]: http://www.cosmopolitan.ro/sanatate/diete-fitness/abdomen-mai-plat-pana-diseara-2126053
[4]: http://www.cosmopolitan.ro/sanatate/diete-fitness/exercitii-pentru-un-abdomen-plat-2146333

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here