Păcălește-ți stomacul

Parcă ai ciuguli ceva dar nu știi ce…îți faci inventarul frigiderului în minte și te gândețti ce să improvizezi. Când ajungi în bucătărie iei un pahat mare, îl umpli cu apă ți îl bei! Trebuie să lași rațiunea să îți controleze acțiunile, nu poftele. Data viitoare când poftești, bea un pahar cu apă.

Citește și: 5 reguli pentru o alimentație sănătoasă

Ia o cină sățioasă

Dacă la ultima masă a zilei nu ai mâncat îndeajuns, este normal că îți fuge mintea la mâncare fix la miezul nopții. Mănâncă până te simță sătulă la cină și înainte de somn cu o oră poți să mai mănânci un măr dacă vrei neapărat o gustare.

Mai puțin zahăr

Grăsimile rele, ca zahărul, îți provoacă senzația aceea de foame. Chiar și sucurile au acest efect asupra ta, deoarece zahărul îți influențează nivelul insulinei. Așadar, dacă vrei să dispară poftele nocturne, consumă grăsimile în mod responsabil.

Citește și: 9 gustări rapide

Limitează-ți porțiile

Dacă îți este poftă de ceva cu adevărat, nu trebuie să îți refuzi acel ceva. Trebuie doar să îți limitezi porțiile. Este logic, o tabletă de ciocolată nu va avea același efect ca și două prăjituri mari cu ciocolată.

Bea ceai

O alternativă bună a paharului cu apă este ceaiul care te va calma, iar căldura îți va păcăli creierul că ai servit o masă consistentă.

Citește și: Potolește-ti pofta de mâncare

Spală-te pe dinți

Oricum trebuie să îți speli dinții înainte de culcare, așa că nu mai este atât de apetisant gândul la mâncare, nu? Toate alimentele au un gust neplăcut atunci când ești proaspăt spălată pe dinți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here