Află care sunt cele mai potente alimente pe care trebuie să le mănânci în fiecare zi, astfel încât tenul tău să radieze!

Migdale crude

Unul dintre cele mai eficiente alimente pentru strălucirea tenului sunt migdalele, deoarece sunt extrem de bogate în vitamina E, un puternic anti-oxidant, capabil să-ți protejeze pielea de razele nocive ale soarelui, și acizi grași, necesari pentru ca tenul să radieze. Consumă zilnic o ceașcă mică cu migdale crude, dar nu uita și de crema cu SPF, pentru o protecție sporită.

[Cele mai eficiente masti naturale de frumusete][1]

Morcovi și caise

Culoarea lor oranj intens indică un nivel crescut de beta-caroten, un ingredient necesar pentru sănătatea pielii. Mănâncă zilnic un bol mic de morcovi rași sau înlocuiește garniturile nesănătoase cu baby-carrots. Pe post de gustare, poți mânca 2-3 caise; acestea conțin vitamina A, pe care organismul o va folosi în ofensiva anti-îmbătrânire.

Năut

O piele luminoasă înseamnă și o nuanță uniformă; petele întunecate și cicatricile de după coșuri îți pot umbri frumusețea. Proteinele din boabele de năut furnizează tenului amino-acizi esențiali pentru regenerarea pielii, iar hummus-ul e chiar delicios și sățios, iar dacă îl savurezi alături de o salată de pătrunjel (super-antioxidant), tenul îți va mulțumi curând.

[6 lucruri de care pielea ta are nevoie zilnic][2]

Ceai verde

E greu să renunți la cafea, însă n-ar fi rău să o suprimi măcar peste weekend, când poți dormi cât vrei. Înlocuiește-l cu ceai verde, iar în timpul săptămânii, caută să consumi măcar una-două cești de ceai cald pe zi. Antioxodanții îți vor proteja pielea și-i vor reda strălucirea, ajutând totodată la detoxifierea organismului, esențială pentru un ten luminos.

Citrice

Începe-ți ziua cu o lămâie stoarsă în apă călduță, pe care să o bei pe stomacul gol. Consumă o portocală atunci când ți se face foame. Vitamina C te ajută să scapi de cearcăne, stimulând totodată colagenul, structura de susținere a pielii.

[Alimentele perfecte pentru dieta de detoxifiere][3]

Somon și fructe de mare

Dacă ai putea să renunți la carne măcar o vreme, poți conduma somon și fructe de mare ca să nu-i simți lipsa. Somonul e bogat în Omega 3 și acizi grași, esențiali pentru hidratarea pielii și stimularea colagenului și elastinei. Zincul din fructele de mare este la fel de important pentru ten, întârziindu-i îmbătrânirea.

Broccoli

Conține ce șapte ori mai mult calciu decât laptele și este cel mai important pe lista cu alimente pentru strălucirea tenului. Pentru a-l consuma des, învață să-l prepari în mai multe feluri, astfel încât să nu te plictisești. Gătește-l la aburi, pe grătar, fă-l supă cremă, piure sau consumă-l crud, în salate.

[5 reguli pentru o alimentatie sanatoasa][4]

Ți se pare greu să introduci cele șapte alimente pentru strălucirea tenului în meniul zilnic? Nu și dacă le ai pe toate la îndemână, de fiecare dată când te apropii de frigider! Trece-le pe lista permenentă de cumpărături; tenul tău îți va mulțumi curând printr-un aspect de invidiat.

Consumi deja aceste alimente pentru strălucirea tenului?

[1]: https://www.miresici.ro/articole/cele-mai-eficiente-masti-naturale-de-frumusete
[2]: https://www.miresici.ro/articole/6-lucruri-de-care-pielea-ta-are-nevoie-zilnic
[3]: https://www.miresici.ro/articole/alimentele-perfecte-pentru-dieta-de-detoxifiere
[4]: https://www.miresici.ro/articole/5-reguli-pentru-o-alimentatie-sanatoasa

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here