##Lactate
Lactatele slabe sau semi-degresate ajuta la intarirea sistemului osos si hranesc organismul fara sa aduca plusuri de calorii nocive.

Continutul de proteine si vitamine care se gaseste in lapte si iaurt te ajuta sa iti pastrezi necesarul zilnic de calciu, mentinand totodata circulatia buna a sangelui si oferind un aspect sanatos pielii.

O dieta sanatoasa nu va elimina in niciun caz laptele degresat, branza de vaci sau telemeaua cu continut scazut de grasimi, acestea contribuind la echilibrul organismului.

##Samburi si seminte
Adica: migdale, alune, fistic, seminte de floarea-soarelui, dovleac, susan etc.
Aceste alimente oleaginoase sunt o gustare ideala, avand efect de reducere a poftelor.

##Oua
Proprietatile oualor ajuta la arderea grasimilor si la dezvoltarea musculaturii. Un lucru important de care trebuie sa tii cont este modul in care prepari ouale. Un ou fiert moale se digera in aproximativ o ora, in timp ce ouale fierte bine necesita o durata de pana la trei ore!

##Carne slaba
Carnea slaba, de exemplu carnea de curcan, ajuta la dezvoltarea musculaturii si la imbunatatirea sistemului imunitar. Atunci cand o prepari, ai grija sa o cureti de piele si sa o prajesti la cuptor, pe gratar sau sa o fierbi – in niciun caz sa o prajesti in ulei. Carnea slaba contine 190 de calorii la 100 de grame, deci poate fi inclusa in dieta ta zilnica.

##Paine integrala
Atat painea integrala, cat si cerealele, sunt alternativa sanatoasa a painii albe, fiind recomandate de majoritatea nutritionistilor. Ele previn acumularea grasimilor, furnizand totodata vitaminele si fierul de care organismul tau are nevoie.

##Fulgi de ovaz
Multe diete includ fulgii de ovaz. Pe langa faptul ca hranesc organismul oferind energie, ele reduc colesterolul si mentin nivelul zaharului in sange. Consuma un bol de fulgi de ovaz pe stomacul gol. Vor ajuta organismul sa ceara mai putine grasimi sau alimente dulci pe tot parcursul zilei.

##Ulei de masline
Uleiul de masline are proprietati miraculoase – este folosit ca ingredient de baza in multe tratamente de infrumusetare, dar si reduce colesterolul si contribuie la intarirea sistemului imunitar. Atunci cand ne apucam de o dieta, avem tendinta sa eliminam definitiv din alimentatie orice tip de grasimi. Dar pentru a slabi, organismul are nevoie de grasimi, insa de grasimi sanatoase. Iar uleiul de masline este o sursa de grasimi sanatoase si va face ca dieta ta sa fie echilibrata si sanatoasa.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here