exercitii abdomen

A trecut ceva timp de cand ai cumpărat rochia de mireasă și ai adăugat câțiva centimetri în talie? Nu te panica! Poți să ai un abdomen plat cu ajutorul acestor exerciții simple.

Sfatul nostru: înainte să te apuci de aceste exerciții, trebuie dedici câteva minute pentru încălzirea mușchilor.

Exercițiul #1

Întinde-te pe spate pe salteaua de lucru, cu genunchii îndoiți. Încordează abdomenul și ridică umerii de pe podea, cu palmele la ceafă. Atinge genunchiul stâng cu cotul drept și păstrează poziția câteva secunde. Fă la fel și cu cotul stâng și genunchiul drept. Repetă exercițiul de 15 ori.

 

Exercițiul #2

Din aceeași poziție, întinsă pe spate pe podea, ridică ambele picioare la câțiva centimetri deasuprea solului. Piciorul stâng trebuie să fie îndoit la 90 de grade, iar dreptul întins paralel cu solul.

Ridică piciorul drept perpendicular cu podeaua și menține-l așa câteva secunde. În acest timp, umerii trebuie să fie ridicați și ei, iar abdomenul încordat. După ce repeți de 10 ori mișcarea, schimbă picioarele și fă la fel.

 

Exercițiul #3

Din poziția inițială ridică piciorul stâng la câțiva centimetri deasuprea podelei. Încordează abdomenul pentru a ridica genunchiul stâng până la braț, paralel cu solul și genunchiul îndreptat în lateral. Repetă de 10 ori mișcarea, după care fă la fel și cu dreptul.

Exercițiul #4

Din poziția culcat pe spate, sprijină-ți trunchiul în coate și îndoaie picioarele sub tine. Întinde piciorul drept la câțiva centimetri deasupra solului și apoi, cu abdomenul încordat, încearcă să îl ridici cât mai mult. Repetă de 10 ori și treci la piciorul stâng.

 

Repetă aceste exerciții de cel puțin 3 ori pe săptămână și vei avea în scurt timp talia perfectă pentru rochia de mireasă!

Ține minte! O talie de viespe nu se obține doar prin aceste exerciții. De fapt, este dovedit faptul că alimentația sănătoasă și echilibrată este mai eficientă decât sportul dacă vrei să slăbești.

 

 

Sursă foto: iStock

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here