Inainte sa te apuci de aceste exercitii, trebuie sa iti dedici cateva minute pentru incalzirea muschilor.

Exercitiul #1. Intinde-te pe spate pe salteaua de lucru, cu genunchii indoiti. Incordeaza abdomenul si ridica umerii de pe podea, cu palmele la ceafa. Atinge genunchiul stang cu cotul drept si pastreaza pozitia cateva secunde. Fa la fel si cu cotul stang si genunchiul drept. Repeta exercitiul de 15 ori.

Citeste si: Exercitiile Shakirei pentru un abdomen sexy

Exercitiul #2. Din aceeasi pozitie, intinsa pe spate pe podea, ridica ambele picioare la cativa centimetri deasuprea solului. Piciorul stang trebuie sa fie indoit la 90 de grade iar dreptul intins paralel cu solul.

Ridica piciorul drept perpendicular cu podeaua si mentine-l asa cateva secunde. In acest timp, umerii trebuie sa fie ridicati si ei iar abdomenul incordat. Dupa ce repeti de 10 ori miscarea, schimba picioarele si fa la fel.

Citeste si: Abdomen mai plat pana diseara

Exercitiu #3. Din pozitia initiala ridica piciorul stang la cativa centimetri deasuprea podelei. Incordeaza abdomenul pentru a ridica genunchiul stang pana la brat, paralel cu solul si genunchiul indreptat in lateral. Repeta de 10 ori miscarea dupa care fa la fel si cu dreptul.

Exercitiu #4. Din pozitia culcat pe spate, sprijina-ti trunchiul in coate si indoaie picioarele sub tine. Intinde piciorul drept la cativa centimetri deasupra solului si apoi, cu abdomenul incordat, incearca sa il ridici cat mai mult. Repeta de 10 ori si treci la piciorul stang.

Citeste si: 5 exercitii pentru un abdomen de invidiat

– Repeta aceste exercitii de cel putin 3 ori pe saptamana si vei avea in scurt timp talia perfecta pentru rochia de mireasa!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here