Cum ati dat jos kg dupa nastere? (pagina 20)

MachuPicchu
14 Jul 2010, 15:32
vreo 6-7 sa fiu ca inainte de sarcina, sau vreo 10 sa fiu ca la nunta :-<
Monicutza19
14 Jul 2010, 15:41
Eu nu cred ca ajung prea curand ca la nunta:-<
ClaudiaI
14 Jul 2010, 16:55
Partea proasta este ca intotdeauna ultimele kg in plus sunt cel mai greu de dat jos. Si pe mine ma enerveaza cele 6 kg in plus, dar ma ocup de ele mai tarziu. Sper sa si reusesc....(:|
tweety82
15 Jul 2010, 14:06
Saru'mana:*
Pt moment caut gen rochita, daca nu, asta e...raman la tankini.



Hmm..nu am intrebat. Mi s-a dat o lista cu ce am voie si ce nu.
papusha
15 Jul 2010, 14:26
Si eu am tot 6 kg de dat jos :D :D insa nu ma pot plange....am luat 20 de kg in sarcina 8-| si am reusit in ultima luna sa dau circa 3 kg jos. Vreau sa ma apuc de putina miscare, sper sa ajung la 50 kg :D
princess2702
15 Jul 2010, 18:58
Am luat 12 kg in sarcina,pe care dupa nastere le-am dat jos in aproximativ 3 saptamani.In tot acest timp mancam dimineata un iaurt light cu cativa covrigi foarte uscati iar seara un piept de pui la gratar cu legume fierte.
tweety82
15 Jul 2010, 19:28
Si ai suficient lapte sa alaptezi daca mananci asa? Nici eu nu mananc mult, dar mai mult decat tine sigur mananc;)).

P.S Zau ca e deprimant sa nu mananci, sa stai toata ziua in picioare, si sa nu dai jos nici un gram:(. Daca era doar burta poate eram mai ok, dar mama lor de sripioare ca le-as taia daca as putea:((
gabrielaBR
15 Jul 2010, 20:26
eu inca nu imi fac probleme sa ajung la kg dinainte de nastere pentru ca vreau s aalaptez o perioada cat mai lunga (macar 6 luni)...in sarcina am luat 13 kg iar dupa o saptamana jumate aveam decat 2 kg in plus. Am ramas cu ele si poate o sa ma si ingras inca unul sau 2 ca la cat sunt de stresata sa am lapte mananc si noaptea iaurturi sau lapte :)). Ma gandesc ca atat timp cat sunt sub 55 de kg e bine
problema mea nu e la numarul de kg ci la faptul ca m-am latit in solduri 4 cm si nu cred ca 2 kg in plus sunt acolo... in plus sanii mi s-au marit si rochitele sunt tot puse la naftalina :)) ( dar nu ma plang ;) )asa ca trebuie sa imi schimb pana la urma 99.9 % din garderoba :(( cel putin pentru vara asta
voi cum stati cu masurile?
Monicutza19
16 Jul 2010, 00:11
Vai fetelor ce probleme va faveti!8-| Ati nascut curand si va faceti griji pentru 2-3 kg in plus?
Froggy
16 Jul 2010, 09:27
Si ai suficient lapte sa alaptezi daca mananci asa? Nici eu nu mananc mult, dar mai mult decat tine sigur mananc;)).

P.S Zau ca e deprimant sa nu mananci, sa stai toata ziua in picioare, si sa nu dai jos nici un gram:(. Daca era doar burta poate eram mai ok, dar mama lor de sripioare ca le-as taia daca as putea :((

si mie asta mi se pare cel mai frustrant: toata ziua trebaluiesc, fug dupa Luca, gatesc, spal, calc, spal pe jos etc si niciun gram jos :| nu mai inteleg nimic si nici de diete nu mai am chef. Am inceput sa ma resemnez in conditia de "I'm not fat, I'm puffy" :))
tina19
16 Jul 2010, 09:34
pana sa incep lucrul nici eu n-am dat mare lucru joc. eram terminata nervos din cauza asta.
Froggy
16 Jul 2010, 09:39
Da oare care e explicatia? Sa stiu si eu sa ma linistesc o data. Acum ma gandesc si eu serios sa ma intorc la munca, pentru ca statul acasa si gatitul nu merg bine cu slabitul. De cand am inceput sa lucrez la cartea de retete de dulciuri mananc in fiecare zi ceva dulce, chiar daca numai gust, dar vad ca se simte. Plus ca ma simt ca orezul expandat de la caldura asta ingrozitoare :|
tina19
16 Jul 2010, 09:43
la mine clar din cauza stresului. toata ziua sunt intr-o alegatura si intr-un stres.
princess2702
16 Jul 2010, 10:11
Am alaptat doar 3 sapt si am avut lapte cat pentru 3 copii...dar am facut mastita si am intarcat-o.dupa intarcare am mai mancat asa inca vreo 2 sapt si apoi am intrat in normal.Banuiesc ca mi s-a micsorat stomacul pentru ca mananc extrem de putin.
lleicam821
16 Jul 2010, 14:18
am nascut de 4 luni...am pus exagerat de mult in sarcina...30 de kile!!8-|8-|8-|8-|8-|asta e....pana acum am dat jos vreo 8-9...doar nemancand paine. alaptez asa ca este mai greu acum....sper sa revin la greutatea dinaintea sarcinii dupa intarcare...asa ca nu va faceti griji pentru 2-3 kile acolo...e o nimica toata.....eu nici nu m-am mai gandit la garderoba mea anul acesta am vreo cateva treninguri si pantaloni scurti+tricouri ..in rest nu am luat nimic pana nu slabesc!
alina512
27 Jul 2010, 18:12
Eu sunt o fericita in privinta asta, am luat 11 kgsi mai am de dat jos 1 kg. M-am intors de la maternitate cu 5 kg in minus, iar pe restul le-am dat jos cu ceva efort: nu mancam dulciuri, paine, prajeli sau alte bombe calorice, alergam de 2 ori pe saptamana (cate 8 ture de stadion) si faceam in fiecare seara cate 200 de abdomene. ;-)
eu31
28 Jul 2010, 10:28
Fetelor dar e compatibil sportul cu alaptatul? Citeam pe undeva ca s-ar simti in lapte.. si nu stiu ce sa fac
evenstar
28 Jul 2010, 11:27
:-\:-\:-\:-\:-\ Si eu am citit multe pe net si prin reviste, dar mai mult de jumate sunt lipsite de orice explicatie medicala. La chestia asta eu personal nu vad logica. Poate o fi, dar in cazul asta chiar sunt curioasa care e. :-\
nanalia
28 Jul 2010, 11:34
wow, ce harnica ai fost! 200 de abdomene....

La mine lucrurile stau asa:am luat 15kg in sarcina, am dat 9 in spital, am dat jos pana acum 3.Deci am mai avea de dat jos 3 kg....
Sper sa le dau jos cat mai curand..doar ca nu sunt asa ambitioasa :D: mananc dulciuri ( sfanta ciocolata), paine(nu multa ,dar mananc)...si deocamdata fara sport prea mult din cauza operatiei .
Melek
28 Jul 2010, 12:15
Singura chestie care`mi vine in cap ar fi ca acidul lactic care se produce cand faci sport poate trece in lapte si`i altereaza gustul (?!?!?!) - asta e din capu` meu, nu e nici o chestie stiintifica, asa ca luati`o ca atare .
Altfel nu vad cum ar putea influenta.:-B
pink_lady
28 Jul 2010, 12:17
Singura chestie care`mi vine in cap ar fi ca acidul lactic care se produce cand faci sport poate trece in lapte si`i altereaza gustul (?!?!?!) - asta e din capu` meu, nu e nici o chestie stiintifica, asa ca luati`o ca atare .
Altfel nu vad cum ar putea influenta.:-B
eu merg la aerobic ai alaptez insa nu am observat o diferenta- bine ca nici nu ma rup cu sportul, merg cam de 2 ori pe saptamana (ca restul fac tratamente corporale, de lene)
nanalia
28 Jul 2010, 12:33
Poate sunt off ,da rtrebuie sa ma lamuresc: cele care faceti sport, ati nascut normal sau cu cezariana? caci mie mi s-a spus ca la cezariana sa nu fac sport 6 luni...si m-ar tenta sa fac si eu ceva miscare
evenstar
28 Jul 2010, 12:37
Nu esti off... cred ca depinde de organism. Eu am facut pe viteaza la 4 luni de la cezariana si m-am ales cu dureri mari si sangerare, desi nu am nicio problema cu operatia, s-a vindecat repede si bine. Altele inteleg ca au facut sport si n-au nimic.... banuiesc ca e bine sa iti "asculti" corpul. :)
nanalia
28 Jul 2010, 12:47
Cred ca mai stau totusi putin, uneori daca fac un efort mai mare ,simt sub operatie, in partea dreapta ceva amorteli, dureri nu prea stiu exact ce e.:-\
pink_lady
28 Jul 2010, 13:05
eu sunt tot cu cezariana si abia pe la 5 luni dupa am inceput cu miscarea ca eram nesigura pe organism.

asculta-ti corpul ca el iti va spune cand e pregatit de tzopaiala.
Melek
28 Jul 2010, 15:10
Mai, eu sport propriu`zis dupa cezariana n`am facut de lene :">. Da` dupa 1 luna deja tzopaiam si ma zbantuiam pe la nunti (c`au fost o groaza) si n`am avut niciodata dureri sau sangerari. Si masaje, inclusiv in zona burtii.
Cum spunea si Maria - depinde de organism. Daca doctorul iti fac eo echo transvag si iti spune ca totu` e "inchis si pecetluit" p`acolo, banuiesc ca primesti unda verde. La mine asa a fost.
evenstar
28 Jul 2010, 15:27
Mai, eu sport propriu`zis dupa cezariana n`am facut de lene :">. Da` dupa 1 luna deja tzopaiam si ma zbantuiam pe la nunti (c`au fost o groaza) si n`am avut niciodata dureri sau sangerari. Si masaje, inclusiv in zona burtii.
Cum spunea si Maria - depinde de organism. Daca doctorul iti fac eo echo transvag si iti spune ca totu` e "inchis si pecetluit" p`acolo, banuiesc ca primesti unda verde. La mine asa a fost.

N-are legatura, zau. Eu urcam scari si alergam pana la farmacie a doua zi dupa operatie, acasa urcam si coboram intre etaj si parter de nus'cate ori pe zi, stateam non stop cu copilu' in brate, ma plimbam cu plodu' in viteza prin padure sa-l fac sa taca etc... E altceva, astea sunt miscari complexe si nu solicita exclusiv burta, ca abdomenele.
Melek
28 Jul 2010, 15:30
Daca`am fost lenesa, n`am experienta cu sportu` dupa nasterea lui Tudor. Da` va tin la curent cum evoluez dupa nasterea asta, ca vreau sa ma reintorc la forma umana cat mai curand (a fost buna si viata in forma de Jabba the Hut, da` gata!). :D
alina512
28 Jul 2010, 15:34
Eu am nascut normal de imi permit sa fac sport, dar chiar si eu am inceput dupa 6 sapt., mentionez ca pana atunci nu am mai dat jos un gram, ci doar dupa ce am inceput cu sportul si cu restrictiile alimentare (aici ma refer la alimente nesanatoase, nu la cura de slabire ca doar alaptez).
evenstar
28 Jul 2010, 15:43
Pai nah, trebe sa fie un motiv pentru care area care fac abdomene 11 luni zilnic au patratele, si pe mine ma hamaleste Pepsi Cola de tot atata timp si am sortulet.... :">
In legatura cu ce-o fi dupa... bafta, sa ai mai multa energie decat mine. Ca si eu aveam multe planuri marete inainte, dar dupa..... :(
mido
28 Jul 2010, 15:54
ti-am vazut pozele de la botez si arati super! ai fost o graviduta model si acum esti o mamica model! felicitari pentru perseverenta!
eu am luat 14 kg in sarcina si mai am de dat jos 2...dar chiar nu m-am stresat prea tare din cauza lor...se vor duce ele cumva si candva! in schimb aspectul general al pielii a avut de suferit dupa sarcina (celulita, carnea nu mai e tonifiata) si mai am putina burtica care ma deranjeaza. abdomene nu m-am apucat insa sa fac din cauza operatiei ...
Orhideee23
28 Jul 2010, 16:37
Mido suntem exact in aceeasi situatiune:( burtica asta ma necajeste rau de tot...inainte sa nasc,de cate ori vedeam cate-o fata tanara cu sunculite,aripioare etc,imi ziceam Bai ce saracie!Daca asi fi in locul ei toata ziua asi fugi si-asi face la abdomene!!Ei uite ca am ajuns...si nici cu abdomene,nici cu restrictii alimentare,nici cu mers pe jos,nu reusesc sa arat ca ianinte de sarcina.Doua lucuri am observat: 1.ma simt muuult mai bine(,am invatat sa mananc atat cat am nevoie,sanatos,putin si des)si 2.colaceii din talie s-au duus...incet,incet...dar s-au dus.Nu mai am talia deformata...
tweety82
28 Jul 2010, 23:45
Intrebare - intrebatoare: da' timp de sport cand aveti?:))

Oare eu chiar sunt singura care nu mananca mai nimic dar nici nu slabeste? Am dat alea 5-6 kg cand am nascut si acolo am ramas. Nu mananc mult si nici tampenii nu mananc. Zau! Inainte sa raman insarcinata, mancam toate rahaturile cu zeci de mii de calorii ( asta numai mancare) plus dulciuri, iar acum...nu tu dulciuri, nu tu prajeli, nu tu nimic si cucu...nu dau jos un gram:(
nanalia
29 Jul 2010, 10:45
ti-am vazut pozele de la botez si arati super! ai fost o graviduta model si acum esti o mamica model! felicitari pentru perseverenta!
eu am luat 14 kg in sarcina si mai am de dat jos 2...dar chiar nu m-am stresat prea tare din cauza lor...se vor duce ele cumva si candva! in schimb aspectul general al pielii a avut de suferit dupa sarcina (c elulita, carnea nu mai e tonifiata) si mai am putina burtica care ma deranjeaza. abdomene nu m-am apucat insa sa fac din cauza operatiei ...

Pe mine asta ma deranjeaza cel mai tare, nu alea 3 kg care sunt in plus ( de fapt sunt in plus fata de greutatea de la care am plecat inainte de sarcina,caci dupa norme as fi ok).Dar aripioape tot am :-$




Nu avem timp, dar speram sa se cuminteasca bebeii sa putem merge la sala :>
Nici eu nu mananc "prostii' ,adica mai mananc din an in paste ceva prajit si recunosc ciocolata de care nu ma pot despartii, dar nici nu am incercat sa tin vreo dieta pentru ca alaptez si pentru ca...sunt mai puturoasa din fire
dysco
29 Jul 2010, 13:26
Nu esti singura,iti sunt alaturi all the way!Si eu am dat jos cam 7 kg la nastere si aia e...Am luat cam 11-12 insa aveam de dat jos si inainte destul.Am tinut si dieta ,am avut si perioade in care nu am putut manca aproape nimic si pauza.M-am apucat de exercitii,pana m-am speriat ca am avut niste dureri si mi-a si venit brusc asa ca am renuntat momentan,in schimb obligat fortat tot am fct efort...Degeaba....:-<
tweety82
29 Jul 2010, 13:45
sala? who me? :-SS si tu chiar speri sa se cuminteasca :D? Eu tocmai din cauza alaptatului sunt la "regim".
Dieta mai drastica decat ce mananc acum, n-as putea tine niciodata, zau. Nu tu dulciuri ( eventual foarte putin cand "imi cere organismul" ) dar oricum, nu dulciurie concentrate..asa mi-a spus MDF, numai gratar, mai bag un orez sau un cartof fiert si din cand in cand spaghete. In rest, mai mananc cate o supa crema rar ca nu ma omor, sau legume fierte sau facute la cuptor. In rest, cam ce am voie nu-mi place, ce imi place nu am voie.
Parca vad ca atunci cand o sa incep diversificare o sa ma ingras pt ca o sa incep sa mananc si eu normal, si sa te tii.
Sa stii ca mi-as accepta burta daca as mai da jos din aripioare. Toata viata m-am luptat cu ele:(




E bine macar ca tu ai avut o tentativa de a face exercitii. Eu nu stiu daca se dau niste aripioare asa mari prin exercitii acasa.
Daca itti place sa faci sport sigur slabesti...eu nu's o fire prea sportiva. Sunt tare lenesa:">
alina512
29 Jul 2010, 19:49
Multumesc frumos. Cum am mai spus am reusit asta cu ceva efort, dar a meritat.
alina512
29 Jul 2010, 19:52
Eu faceam abdomene seara, dupa ce o bagam la somn pe asta mica, chiar daca muream de somn fiindca se trezea din ora in ora uneori, in cel mai fericit caz la 2-3 ore. Nici acum nu doarme prea mult legat, max. 5 ore in zilele bune, cand ma simt super-odihnita.
tweety82
30 Jul 2010, 00:12
Eu nu ma vad facand abdomene la 12 noapte:">. Mie noaptea imi doarme maxim 3 ore legat. Si asta daca sunt langa ea. Daca ma duc sa fac mancare, dus....se trezeste si mai repede:-<
Mara123
30 Jul 2010, 10:51
cam delicata treaba asta cu slabitul. Eu in sarcina am luat 25!!!:D de kile, in mare parte din cauza retentiei de apa. In 3 zile cat am stat in maternitate, am scapat din start de 15 kile, iar in astea 3 luni dupa nastere, nu am mai dat jos decat 4 kile. La fel ca si voi, aveam pielea ca o carpa moale, dar asta s-a rezolvat cu crema pt fermitate, si chiar a functionat, dupa uns in fiecare seara, de ceva vreme si-a revenit aproape complet. Mi-au ramas in schimb frumusete de vergeturi pe burta, de care cred ca nu voi mai scapa in veci si cele 6 kile de care nu mai scap orice as face. Simt nevoia de miscare, de sala, de aerobic, de muncit la greu, dar nu pot pt ca nu am pe nimeni care sa vina sa stea cu bebe (care e o cumintenie de copil, oricum).
nicoleta_oana
30 Jul 2010, 12:45
cand am ramas gravida aveam 80 kg:">(1,76 inaltime) si in ziua in care m am internat pentru cezariana aveam 92:D....am venit acasa din maternitate cu 84 kg iar cand avea A 6 saptamani eu aveam din nou 80!kg din sarcina le am dat jos foarte repede,defapt nu cred ca ma ingrasasem era doar bebele si multaaaa apaaaa......acum am 70 kg!:-pmai vreu sa slabes vreo 3 kg si e ok!nu am tinut nici un regim anume,am mancat doar cat mai sanatos si putin!:Ddupa ce venim de la mare o sa incep sa merg la sala si la bazin cu pitica......de piele sunt multumita,nu am facut vergeturi,arata ok,acum vreau sa lucrez putin la tonusul muscular:)>-
p.s.:ma simt asa de bine cand toti cei care ma vad ma felicita si mi spun ca arat mai bine ca inainte de sarcina!imi mai ridica moralul...ca e destul de grea viata asta de mama :D
tina19
30 Jul 2010, 13:55
al naibii pielea pe lumea asta!
acum un an toti tineau sa-mi spuna cat de "frumoasa, mandra grasa" sunt! si ma complimentau asa pana ma apuca depresia si plansul si toate cele.
acum nici naiba nu zice "bai fata! ai slabit! bravo tie ca te-ai ambitionat, mobilizat!" nu, acum nu ma vede nimeni sau ma rog macar cei care anul trecut imi spuneau ca "asa ii sta bine unei femei cu solduri si burta! ca ce doar ai facut un copil!":-& sau cei care "vai da' mult ai mai pus pe tine!" sau "n-o sa mai fii niciodata cum ai fost inainte de copil"! la ultima le-as raspunde ca nici n-am cum sa mai fiu ca inainte ca m-a albit copilul asta si de jumate sunt carunta.:-SS
melinda
5 Aug 2010, 09:23
eu am 1.56 si inainte de a ramane insarcinata aveam 49, cam 3 kg mai mult decat aveam in mod normal. cand am nascut am ajuns la 65 de kg.de cand avea Erica 5 luni m-am apucat de masaj, mai am de dat jos vreo 2-3 ca sa ajung la cele 49 de kg. de saptamana viitoare ma apuc de electrostimulare, ca vad ca abdomenele inca nu dau rezultatul sconatat.
prima poza:2007
a doua poza: 2008
a treia poza :2010
pameluta2009
5 Aug 2010, 09:46
Sincera sa fiu aratai super bine si arati si acum, cam asa arat si eu acum ( ca in poza de 2010), dar asta dupa ce de vreo luna merg la tratamente corporale, impachetari, electrostimulari, mai nou fac cavitatie si vacum pt eliminarea grasimii si a celulitei, si rezultatele sunt super, sincer arat total diferit de cand am inceput tratamentele. Asa ca poti sa mergi la electrostimulare, poti sa faci si impachetari, pt ca pe langa faptul ca slabesti, elimini apa retinuta in organism si te simti super bine dupa aceea. Vreau sa-ti spun ca si burta mi-a scazut ff mult, acum se mai vede doar cand stau pe scaun sau cand mananc si ma mai balonez.:D
Felice77
5 Aug 2010, 12:17
Super, pai trebuie sa ma apuc si eu ca e groasa...:-p De mult voiam sa apelez la elecrostimulare si vacuum insa nu prea aveam incredere... In urma realizarii cavitatiei si vaccumului nu par efecte adverse mai tarziu???
Orhideee23
5 Aug 2010, 15:55
=))Sa vezi ce ma apucau nervii pe mine,cand imi zicea cumnata-mea toata miere si zahar (in situatia in care ea avea 87 de kile si eu 45,in timpul sarcinii):Lasaaaaa ca vezi tu dupa ce naaastiii!!(si cu un ton de profetie apocaliptica,continua)NICIODATAAAA nu o sa mai arati cum aratai inainte!!Uita-te bine in oglinda si fa-ti poze!!Sa vezi tu ce burtaaaaaa o sa ai!!Si celulitaaaa!!De alea nu mai scapi in veci!!
Mai si m-am dus vara asta in vizita la ei in Italia,la 6 luni dupa ce am nascut...sincer mi-a fost mila de ea cand am vazut cum ma analiza pe furis.Nu am zis niciun cuvant,ca stiu cat de frustant e sa te desconsidere cineva.Ma plang si eu ca mi-a ramas un pic de burta,si dupa parerea mea fundul meu a luat proportii uriase...da sincer sunt multumita cum arat acum.Imi imaginam si ma asteptam sa arat mai rau,DUPA.Daca imi sug burtica mea scumpa si draga,aproape ca arat si eu a domnisoara:D.
Orhideee23
5 Aug 2010, 16:00
Cred ca ar trebui sa deschidem un topic nou cu poze de genul INAINTE si DUPA:-p.Ca de multe ori,mergand pe strada,in magazine,si peste tot,inevitabil ne comparam cu celelalte membre ale sexului frumos,netinand in seama faptul ca noi AM TRECUT PRINTR-O NASTERE,altele poate prin doua trei....iar cele pe care le vedem pe tocuri de 12cm si fustite scurte,nu.
papusha
5 Aug 2010, 16:10
Ehe stai linistita arati bine :) si eu aveam 49-50 kg cand am ramas :D ce dor mi e de silueta mea :)) am luat 20 de kg in sarcina...la 2 luni de la nastere aveam 56 de kg....iar acum m am ingrasat am 59 :((
elcasto
5 Aug 2010, 22:32
Doamna, draga...detalii.
Unde, cat, de cat timp?
Si care metoda e cea mai eficienta?
melinda
6 Aug 2010, 08:06
in ceea ce ma priveste pe mine pot spune ca masajul a fost super eficient. dupa indelungi cautari, am o tipa care face masaj super bine, are niste creme foarte bune.
eu am mai facut impachetari cu parafango, ultrasunete si electrostimulare la un cabinet de la mine din zona(stau in 13 septembrie). am ramas la electro, ptr ca mi s-a parut cea mai eficienta metoda ptr intarirea muschilor abdominali.
masaj fac din martie, de 2 ori pe s, cu mici pauze de o saptamana cand am mai fost plecata. celelalte ocazional. am inceput masajul de la 58 de kg si acum am 51 de kg si nu am tinut regim.
pameluta2009
6 Aug 2010, 09:41
Pai duamna draga, e ff aprope salonul de voi, e pe aviatorilor nr 18....;)) Eu ma duc de vreo luna jumate asa, si am slabit considerabil, adica am dat jos cca 4 kg, plus ca am slabit 10 cm in solduri, 8 in talie, e ff eficient. Dupa parerea mea cele mai eficiente sunt impachetarile la termocuverta, electrostimularea si cavitatie+vacum ( asta e mai dureroasa, dar suportabil), plus clasicul masaj anticelulitic, eu pe astea le fac si am rezultate super bune. Daca vrei sa-ti dau detalii despre salon iti dau pe PM.
pameluta2009
6 Aug 2010, 09:43
Nu au nici un efect advers, doar vacum-ul e contraindicat daca ai sensibiltate capilara, adica varice sau chestii de genul. In rest singurul efect secundar e ca te poti invineti, eu am cateva vanatai in urma primei sedinte cu vacum, dar astea trec repede. Procedura e mai dureroasa, dar e suportabila.
evenstar
6 Aug 2010, 10:30
Fete, am slabiiiiit! <:-P<:-P<:-P
Nu stiu cat, ca n-am pacatuit cu cantarul :D (nutritionista mi-a interzis categoric cantaritul pana ajung la control) dar am luat ieri o bluza pe care o purtasem ultima data la mare si imi spusese o tanti intr-un magazin "sa nu mai beau red bull ca face rau la bebe" :-L, si mi-era laaarga. Nu se mai vedea nici urma de burta prin ea. \:D/\:D/\:D/ I'm happy today!
Ma rog, raman la categoria grea, nu intru in competitie cu cele care au scris in ultima vreme la topic.... dar nu ma asteptam sa mearga asa bine in mai putin de 2 saptamani... ;;)
Felice77
6 Aug 2010, 10:35
Ma bucur pt tine!!<:-PSi beau si o bere pt tine, :gen_05:desi ingrasa
evenstar
6 Aug 2010, 10:47
bea si in locul meu, ca n-am voie.... :-"
valim32
6 Aug 2010, 11:04
cat costa o sedinta de electrostimulare?pe mine m-ar interesa pt coapse unde mi se pare pielea cam aiurea pe os:-s
HighCookie
6 Aug 2010, 11:18
Pai si care ti-e regimul, nu dai un share???;;)
Ma bucur ca ai slabit!=D>
pameluta2009
6 Aug 2010, 11:19
Pai daca te duci intre orele 9-16 la "happy hours" o sedinta costa 9 RON, daca te duci dupa ora 16, costa 12 RON ( sau ceva de genul, nu sunt sigura), poti sa cauti pe google salonul Echo Slim si vezi mai exact tarifele.
pameluta2009
6 Aug 2010, 11:21
Bravo doamna, felicitari pt rezultate, ma bucur ca ai reusit! Tine-o tot asa!>:D<
doctodicty
6 Aug 2010, 11:21
Bravo! tot asa pana la silueta pe care o doresti!>:D<:*\:D/\:D/\:D/\:D/
evenstar
6 Aug 2010, 11:29
Iti povestesc pe yahu. Intra si tu pe mess.
elcasto
6 Aug 2010, 11:31
Pameluta, sarmana!^:)^^:)^
Da-mi te rog un PM cu ce-ai facut tu exact si cat te-a costat pana acum.
O sa intru mai tarziu la ei pe site, acum am treaba de nu-mi vad capul.

Eve, felicitari!<:-P
Stiu cat de mult inseamna sa-ti vina o bulza pe care o credeai pierduta cauzei, sau o fusta, sau...
Vorba lui HC, nu dai si tu un share regimului, chiar daca nu e facut pentru fiecare dintre noi, macar informativ. Faza cu berili este naspa ca tare bini merg seara pe caldura...in balansoar...la lumina lunii si a unor lampi solare. Dar cate nu fac eu pentru o cauza nobila, adica sa nu-mi mai cheltui banii pe alte haine, ca astea vechi nu-mi mai vin.
evenstar
6 Aug 2010, 11:32
Sar'na! >:D<
Tare bine ma simt cand pot si eu sa ma laud un pic...
elcasto
6 Aug 2010, 11:32
:((pai si eu cum il aflu_
Las ca fac pe detectiva si o trag pe HC de mouse.
Ioana85
6 Aug 2010, 11:32
Excelent, sa mearga la fel de bine in continuare! =D>=D>=D>
evenstar
6 Aug 2010, 11:57
Cata, nu-l scriu aici pentru ca e absolut personalizat- alti 3 prieteni care au fost la acceasi tipa au primit alte 3 regimuri diferite, si depinde foarte mult de obiceiurile alimentare, ele gandit sa rezolve problema mea de alimentatie si sa fie usor de tinut pt mine personal, dar e foarte posibil sa nu aiba niciun efect pentru cineva care manaca, de exemplu, cum face cumnata-mea, 3-4 feluri de mancare preferate si nu are o varietate mare in alimentatie. Asa ca nici nu-i ok fatza de ea sa-l pun pe net si nici nu cred ca ajuta prea multa lume. :)>-
melinda
6 Aug 2010, 12:55
Maria, felicitari! <:-P<:-P<:-P


Pameluta, mama, dar ce scoruri misto au cei la salonul unde mergi tu! pai pe mine o ora de parafango ma costa 70 ron, iar electron 25 de ron 20 de minute.
iar salonul unde te duci tu e departe de mine!
cafelutatare
6 Aug 2010, 18:04
Stiti ceva de impachetarile cu fitogel C?
As vrea sa fac si eu impachetari dar cred ca nu sunt compatibile cu alaptatul, nu?
Orhideee23
6 Aug 2010, 21:18
Ati incercat careva electrostimulare,impachetari ceva?Sory daca s.a discutat de 10 ori subiectul,dar in ultimele pagini n-am dat de nimikc..
Ioana85
6 Aug 2010, 21:29
te-ai uitat si pe penultima pagina? :)
elcasto
6 Aug 2010, 21:48
Cred ca ma bag si eu la un program de impachetari. Am gasit unul de-i zice vinoterapie...fix pe gustul meu.
Pameluta ^:)^^:)^^:)^. E salonul de care vorbeai la coltul strazii. Cred ca maine ma duc la evaluare.
Orhideee23
6 Aug 2010, 21:58
nu m-am uitat pe penultima pagina,ca eram ocupata sa citesc ultimele 8 pagini:-s.Nu ma zi la nimeni pliz[-o<
pameluta2009
7 Aug 2010, 08:35
Pai nici de mine nu e ff aproape salonul ca eu stau in Dristor, dar prefer sa merg mai mult tocmai in ideea ca e mult mai ieftin ca in alte parti, am metrou direct si nu ma deranjeaza sa merg pana acolo. Merita, ca asa cum ziceai si tu au scoruri super misto, si sunt si profesionisti cei de acolo, adica se vede ca stiu cu ce se mananca tratamentele alea, se ocupa de tine, recomanda tratamentele cele mai bune pt tine etc...
Da' ti chiar ca dai sume imense, electro la 25 ROn 20 minute???:O Aici unde merg eu e 9 RON ( intr orele 9-14) si altfel e cred ca 12 RON, si dureaza 30 min....Eu zic sa nu te mai duci la aia, ca te jefuiesc aiurea de bani.
pameluta2009
7 Aug 2010, 08:39
Daaaa, e super vinoterapia, am facut si eu cateva sedinte, o sa vezi ca transpiri de scoti si untul din tine...:))
Cu multa placere duamna, sa-ti fie de folos, o sa vezi ca te si simti ff bine dupa, cel putin eu dupa fiecare sedinta ma simteam cu 10 kg mai usoara, si eram plina de energie de parca as fi baut Red Bull....:))
pameluta2009
7 Aug 2010, 08:41
Si inca ceva: sa-ti faci programare din timp ca sunt cam full, e ff bun salonul si cu preturi ff accesibile si au ff multe cliente.
pameluta2009
7 Aug 2010, 08:45
Mai eu cunosc persoane care alapteaza si fac impachetari, nu cred ca afecteaza cu ceva alaptatul.....acum nu stiu ce e fitogel C asta, ca eu de ex fac impachetari cu namol, alge, vinoterapie etc, si stiu ca astea nu afecteaza alaptatul, daca vrei pot sa intreb eu sapt viitoare la salonul unde merg daca fac si impachetari cu fitogel C si daca afecteaza sau nu alaptatul, si iti spun.
melinda
7 Aug 2010, 08:49
daca as avea si eu metrou la mine in zona, ar fi super, dar asa din 13 septembrie pana in aviatorilor, mai bine nu.
oricum aici in zona astea sunt preturile, iar zona cea mai apropiata ar fi Drumul Taberei,dar nimeni nu a stiut sa imi recomande un salon cu asa ceva.
asa ca, macar 3 saptamani voi fi plecata la ai mei in Ploiesti, unde am un salon care imi place mult si dau 25 de lei pe sedinta de 45 de minute de electro.
cafelutatare
7 Aug 2010, 09:42
Daaaaa, te roooog. Multumesc!
Nu am citit exact ce e, dar cica ar fi f eficient pt celulita... :">
La mine electro e 20 ron pt 45 min.
pameluta2009
7 Aug 2010, 10:03
Cu mare placere ,ma duc marti si iti spun dupa. Asa mai merge, 20 ROn pt 45 min e OK. Pt celulita e ff eficient si namolul sau algele, sau impachetarile cu cafea ( dar nu stiu daca asta merge cu alaptatul).
andreea_timisoara
7 Aug 2010, 10:17
Eu am dat foarte putin jos dupa ce am nascut. Am avut la nastere 64 kg, am iesit din spital cu 58 kg si de atunci nu se mai duc:(. Inainte de sarcina am avut 50 kg
O luna am avut lapte, m-am muls si dupa aia am inceput sa tin putin regim dar nu foarte strict, adica nu am adoptat un regim anume ci am ales sa nu mai mananc paine, fainoase, etc.
In schimb nu dau jos nimic si sunt disperata cand vad ca nu mai intra nimic pe mine..doar rochitele de gravida...
Deocamdata nu prea pot sa merge la masaje , electrostimulare dar ma gandesc sa incerc un regim totusi poate asa merge
adina_i
8 Aug 2010, 00:04
stie cineva un nutritionist bun? sa faca un regim personalizat, ceva ca lumea nu sa imi dea un regim tras la xerox...
Melek
8 Aug 2010, 11:37
Intreab`o pe Evenstar. stiu ca ea se duce la un supernutritionist, al carui program personalizat chiar a dat roade.
evenstar
8 Aug 2010, 14:51
Da' nu-i din bucuresti, de-aia nu m-am bagat sa recomand :) Am gasit-o la mare ;-)
anki
9 Aug 2010, 14:05
Dar ai nascut de foarte putin timp. Trebuie sa ai rabdare. Tocmai am scris la un alt topic, nu e corect fata de corpul tau, care a castigat in greutate treptat in cele 9 luni de sarcina, sa ii ceri acum sa slabeasca la loc dupa o luna jumate ... practic, in aceasta luna jumate ai scapat de 6 kg, right? (stiu ca imi vei spune ca bebe a avut 3 si ceva, placenta... etc - dar inainte de nastere, atat bebe cat si placenta si restul s-au calculat la alea 14 kg in plus, nu? )
Deci, mai ai rabdare >:D<
Daca ai grija la alimentatia ta, sa manaci variat, dar fara a te infometa, eu spun ca vei incepe sa dai jos (mai lent, probabil decat daca ai adopta un regim strict de slabire, dar mai "Sanatos").
andreea_timisoara
9 Aug 2010, 18:43
Asa e, ai dreptate...:*:*
alina512
10 Aug 2010, 18:33
Ce fel de masaj faci, anticelulitic? Mie mi-ar trebui ceva pentru tonifiere.
alina512
10 Aug 2010, 18:55
Se poate face electrostimulare daca alaptezi?
Melek
10 Aug 2010, 21:37
Dar ai nascut de foarte putin timp. Trebuie sa ai rabdare. Tocmai am scris la un alt topic, nu e corect fata de corpul tau, care a castigat in greutate treptat in cele 9 luni de sarcina, sa ii ceri acum sa slabeasca la loc dupa o luna jumate ... practic, in aceasta luna jumate ai scapat de 6 kg, right? (stiu ca imi vei spune ca bebe a avut 3 si ceva, placenta... etc - dar inainte de nastere, atat bebe cat si placenta si restul s-au calculat la alea 14 kg in plus, nu? )
Deci, mai ai rabdare >:D<
Daca ai grija la alimentatia ta, sa manaci variat, dar fara a te infometa, eu spun ca vei incepe sa dai jos (mai lent, probabil decat daca ai adopta un regim strict de slabire, dar mai "Sanatos").

Doamna ^:)^>:D<=D> - felicitari! Am sustinut si eu ideea asta multa vreme, da` nimeni nu m`a ascultat, si apoi am renuntat! Sper ca tu sa ai mai mult succes :*
tweety82
11 Aug 2010, 00:49
Pai daca sunt prea multe fete cu GENA buna;)). Si eu zic mereu ca nu poti da jos intr-o luna sau 2 ce ai pus in 9 luni. enervant e cand nu dai un gram jos dupa mai multe luni:)).
Totusi, mi-as dori si eu sa slabesc ca alte fete asa rapid, de nici nu se vede ca au fost insarcinate:-"

ps. Doamne ce putin mai ai:O
pameluta2009
11 Aug 2010, 09:05
Da, se poate face, am o prietena care alapteaza si face si e OK. Eu fac masaj anticelulitic si e ff bun, pt tonifiere e buna si electrostimularea, masajul, cavitatia si vacum-ul.
pink_lady
11 Aug 2010, 09:06
dada - eu alaptez si fac impach cu termo si cu namol si nu am av nicio pb:)
pameluta2009
11 Aug 2010, 09:23
pai m-am referit si la tie, ca stiam ca tu faci si alaptezi...:D
pink_lady
18 Aug 2010, 22:16
am citit o dieta minune...cik 10 zile carbe,branza,oua..10zile fructe si legume si 10 zile combinat.
acum ma intreb oare cum afecteaza 10 zile de carne lactatia si alimentatia bebelusului. noi am inceput diversificarea si nu mai avem decat 3 mese de lapte de san maxim..
ce credeti, ar merge?
pameluta2009
19 Aug 2010, 10:17
Daca tu poti sa mananci 10 zile numai fructe si legume, bravo tie, eu sigur nu as fi in stare....eu stiam varianta cu 3 zile fructe si legume, 3 zile carne si 3 zile lactate, care mi se pare mai OK ( eu am facut dieta asta si am slabit cca 6 kg in 2 saptamani). Nu stiu cum afecteaza alaptatul, dar daca ati inceput diversificarea nu are cum sa-l afecteze pe bebe, pt ca el oricum deja papa si fructe si legume poate si iaurt sau branzica, si deja poti sa-i dai si carnita la varsta lui.
alina512
20 Aug 2010, 14:39
Multumesc fetelor pentru raspunsuri! >:D<
mirrella81
20 Aug 2010, 15:55
Cu ce crema faci masaj? Eu am facut cateva saptamani, dar cu ulei de masline. Frectie la picior de lemn. Acum vreau sa ma apuc de sala si de masaj din nou, dar nu stiu in ce masura afecteaza crema lactatia.
pameluta2009
20 Aug 2010, 18:34
Unde ma duc eu la salon, se face masaj cu un ulei de masaj putin mentolat, sincer nu cred ca afecteaza in vreun fel alaptatul, e doar ca sa nu fie pielea uscata si sa poata masa mai usor. Rezultatele sunt date de masajul in sine, nu de uleiul de masaj, tipa care imi face mie e super, se vad rezultatele deja dupa 2-3 sedinte.
papusha
28 Aug 2010, 15:34
O dieta variata recomandata pentru proaspetele mamici este urmatoarea:

&#8226; Fructe si legume proaspete &#8211; cam 5 portii pe zi!
&#8226; Orez integral, cartofi (fierti sau copti in nici un caz prajiti!!!, paste integrale &#8211; pentru energie.
&#8226; Alimente care contin fibra: painea din faina de secara integrala, fasole, mazare, mere, pere, citrice, mango, varza de Bruxelles.
&#8226; Proteine si fier din alimente precum: carne slaba sau pui, peste (cel putin 3 portii pe saptamana), oua, fasole si linte.
&#8226; Lactate: lapte integral, iaurt, branza slaba &#8211; pentru calciu si proteine.
&#8226; Beti cat mai multa apa. Este un sfat foarte bun pentru a avea o lactatie cat mai buna!
Atunci cand incetati alaptatul incercati sa mancati mai putin. Alaptatul in sine implica arderea de calorii (circa 400 de calorii) iar acum trebuie sa supliniti prin alta activitate consumatoare de calorii sau printr-un consum caloric mai mic.

Ce am gasit si eu pe net, poate va ajuta :) ...stiu ca nu sunt bune prajelile, dar eu nu ma pot lasa complet de cartofi prajiti :D ;)) macar de 2 ori pe saptamana tot pap :D ...mda, si mai vreau sa slabesc :-"
nafi
1 Sep 2010, 23:03
Buna fetelor!

N-am mai intrat de mult pe miresici...
Vad ca vorbiti de masaj. Am fost si eu aici la masaj si cand au auzit ca alaptez nu au vrut sa-mi faca nici macar cu ulei de migdale sau altceva natural. mi-au spus ca masajul in sine face ca in corp sa se elimine multe toxine care ajung si in laptele matern si pot afecta copilul asa ca trebuie sa astept pana termin cu alaptatul:-L

Nu stiu daca se exagereaza aici dar deja am primit acelasi raspuns de la 2 salone f bune. poate stiu ele ce stiu asa ca am decis sa astept dar tare mi-ar fi placut un masaj mai ales ca ma doare spatele de la cat il car pe taurasul meu.

Asa ca ...tot ce pot face sunt plimbari lungi si dese (cheia marilor succese) si mai merg la sala din cand in cand dar si acolo fac asa...ca babutzele ...tot in ideea ca daca ma agit prea tare , ajung balaurii in lapte si ii fac rau bebelului meu drag.

Mai am 4 kg de dat jos....

Va pupacesc!
ClaudiaI
1 Sep 2010, 23:15
Ce am gasit si eu pe net, poate va ajuta :) ...stiu ca nu sunt bune prajelile, dar eu nu ma pot lasa complet de cartofi prajiti :D ;)) macar de 2 ori pe saptamana tot pap :D ...mda, si mai vreau sa slabesc :-"

Wow! Eu daca mananc o data pe luna este bine si atunci daca-i face sotul ca el ii face mai buni!;-)
pameluta2009
2 Sep 2010, 08:50
Buna fetelor!

N-am mai intrat de mult pe miresici...
Vad ca vorbiti de masaj. Am fost si eu aici la masaj si cand au auzit ca alaptez nu au vrut sa-mi faca nici macar cu ulei de migdale sau altceva natural. mi-au spus ca masajul in sine face ca in corp sa se elimine multe toxine care ajung si in laptele matern si pot afecta copilul asa ca trebuie sa astept pana termin cu alaptatul:-L

Nu stiu daca se exagereaza aici dar deja am primit acelasi raspuns de la 2 salone f bune. poate stiu ele ce stiu asa ca am decis sa astept dar tare mi-ar fi placut un masaj mai ales ca ma doare spatele de la cat il car pe taurasul meu.

Asa ca ...tot ce pot face sunt plimbari lungi si dese (cheia marilor succese) si mai merg la sala din cand in cand dar si acolo fac asa...ca babutzele ...tot in ideea ca daca ma agit prea tare , ajung balaurii in lapte si ii fac rau bebelului meu drag.

Mai am 4 kg de dat jos....

Va pupacesc!

Sincer mi se pare aiurea, nu am mai auzit asa ceva. Eu cunosc mai multe fete care alapteaza si fac masaj, si laptele lor e la fel de bun, si depinde ce masaj faci, poate se elibereaza toxine daca faci masaj anticelulitic ( desi nu cred ca are treaba cu laptele pt ca acele toxine se elibereaza din corp prin transpiratie, urina etc), dar de ex daca faci masaj de relaxare sigur nu se elibereaza toxine.
nafi
2 Sep 2010, 09:52
PAMELUTA - sa stii ca si eu tot asa m-am gandit. ca un masaj de relaxare nu face nici un rau! dar ce era sa fac? sa ma cert cu ele sa zica pe urma ca-s vreo mama denaturata care pune aspectul fizic inaintea sanatatii copilului?!
Am lasat-o asa deocamdata si data viitoare cand ma duc le zic ca nu mai alaptez ca sa se calmeze! oricum in octombrie vreau sa vin in tara si cat stau la mama, o sa profit sa ma duc la un salon la care mi-am facut masaj si cand eram gravida si a fost super.

Pupicei
pink_lady
2 Sep 2010, 11:00
Buna fetelor!

N-am mai intrat de mult pe miresici...
Vad ca vorbiti de masaj. Am fost si eu aici la masaj si cand au auzit ca alaptez nu au vrut sa-mi faca nici macar cu ulei de migdale sau altceva natural. mi-au spus ca masajul in sine face ca in corp sa se elimine multe toxine care ajung si in laptele matern si pot afecta copilul asa ca trebuie sa astept pana termin cu alaptatul:-L

Nu stiu daca se exagereaza aici dar deja am primit acelasi raspuns de la 2 salone f bune. poate stiu ele ce stiu asa ca am decis sa astept dar tare mi-ar fi placut un masaj mai ales ca ma doare spatele de la cat il car pe taurasul meu.

Asa ca ...tot ce pot face sunt plimbari lungi si dese (cheia marilor succese) si mai merg la sala din cand in cand dar si acolo fac asa...ca babutzele ...tot in ideea ca daca ma agit prea tare , ajung balaurii in lapte si ii fac rau bebelului meu drag.

Mai am 4 kg de dat jos....

Va pupacesc!
ce chestie, eu nu stiam nimic de asta - adica nu mi-a spus nimeni nimic si nici nu am gasit pe net sau prin vreo carte o astfel de informatie..
adina_i
2 Sep 2010, 11:04
Eu m-am saturat de tot felul de "specialisti" care stiu ei ce face bine si nu copilului meu. Asta de cand eram gravida. I-am raspuns odata unei vecine: "Intr-adevar, am citit pe net despre asta. Tot acolo spunea si de compusii chimici din sapunuri, creme, geluri de dus si sampoane. Practic, te indopi cu chimicale asa ca am renuntat sa fac dus, sa ma spal pe cap si pe dinti. Si sa stiti ca se vede diferenta!"
alina512
4 Sep 2010, 13:04
Cunosc o tipa care face masaj, e foarte priceputa si cand a ramas insarcinata nu si-a mai facut masaj din aceleasi motive pe care le-ai spus si tu. Ea mi-a spus ca ar fi contraindicat atat in sarcina cat si in alaptare. Asa ca cine stie ... Cat despre sala, am auzit ca efortul prelungit si mai puternic, afara de plimbari, ar duce la diminuarea cantitatii de lapte produsa in organism. Nu stiu explicatiile, nu am dovezi, dar asa am auzit so eu. :)>-
evenstar
4 Sep 2010, 13:51
Eu m-am saturat de tot felul de "specialisti" care stiu ei ce face bine si nu copilului meu. Asta de cand eram gravida. I-am raspuns odata unei vecine: "Intr-adevar, am citit pe net despre asta. Tot acolo spunea si de compusii chimici din sapunuri, creme, geluri de dus si sampoane. Practic, te indopi cu chimicale asa ca am renuntat sa fac dus, sa ma spal pe cap si pe dinti. Si sa stiti ca se vede diferenta! "

=))=))=))=))=)) Genial!
dysco
6 Sep 2010, 11:34
SOS de balena esuata...Vreau si eu un sfat (si eventual un sut in f...)Se pare ca nu reusesc sa ajung la un compromis cu organismul meu...De bine ce oricum eram ditai 3:-0 ,se pare ca m-am ingrasat:((.Stiu ca am un program de masa idiot si haotic,dar efectiv nu reusesc sa ma adun din punctul asta de vedere.Am mancat f putin,dar f prost si se pare ca e cazul sa trec la o repriza soc...Voi cum Dzeu reusiti sa va faceti un program de masa ceva?
Stie cineva un nutritionist cum trebuie in Buc?A incercat cineva regimul ala cu vegetale si animale separat nush cate zile?Functioneaza?
Eu sunt efectiv praf cu increderea in sine si nu ma mai suport....Parca ma revars din toate cele.
Din nefericire ,barbati'miu nu are nici o problema...el nu intelege de ce nu vreau sa mananc la 12 noaptea cand vine el acasa ,sau de ce in week end nu vreau sa facem nush ce mancare:gen_07::gen_07: cand "si asa nu prea apucam sa stam impreuna"
Pe partea cealalta ,am numai binevoitori care imi explica felul in care au slabit ei..Ex soacra'mea care imi spune ca ea la 2 sapt dupa nastere avea cu un kg mai putin decat inainte de sarcina,desi a luat 20 kg ,nu 11 -12 ca mine si cum tocmai a mai slabit ea un kg in vacanta de la munte:((,iar o prietena ma "incurajeaza" cu "lasa ca tu esti maritata si cu copil,ce-oi vrea?":((
Chiar nu exista nimeni care sa aiba de slabit mai mult de 5 kg?Sunt singura mutanta de frigider?
pink_lady
6 Sep 2010, 11:49
si eu stau in frigider:D incpusem sa tin dieta aia dunkan si dadea rezultate bune in kg pierdute in rele legate de lactatia mea si deci am renuntat, ca as vrea sa mai alaptez un pic puiutul - si eu sunt in cautarea unui nutritionist k lumea.
calina
6 Sep 2010, 11:51
Chiar asa e cu masajul, se elibereaza toxinele in corp si in sange, se curata limfa.( profan vorbind).
cafelutatare
6 Sep 2010, 11:53
Nu esti singura daca te incalzeste cu ceva. Si ai descris exact ce mi se intampla si mie. :-BMai mult, eu si alaptez. Macar ma mentin la tona din ultima perioada. :>:-B
dysco
6 Sep 2010, 12:02
Eu nici lapte nu mai am sa alaptez macar...plus ca alaptatul consuma calorii...pe cand statul pe canapea cu maimuta in brate,nu:((
MachuPicchu
6 Sep 2010, 12:07
eu mai am inca 6kg de dat jos .... dupa 1 an de la nastere INCA mai am de dat jos :-B
dysco
6 Sep 2010, 12:26
Nu esti singura daca te incalzeste cu ceva. Si ai descris exact ce mi se intampla si mie. :-BMai mult, eu si alaptez. Macar ma mentin la tona din ultima perioada. :>:-B
Din pacate nu pot sa spun acelasi lucru,...am cu 3 kg mai mult decat la iesirea din spital.Burta sincer arata bine...in schimb am fct niste pulpe...(deci trebuie sa trec la bicicleta intensiv)
Sincer,am ajuns sa-i multumesc lui Dzeu ca n-am fost la plaja anul asta:((,desi o iubesc din tot sufletul si mi-e un dor de apa de nu mai pot.Acum cateva sapt am refuzat sa mergem la piscina ,la niste prieteni,de jena:(( si nu pot sa descriu cum m-am simtit!In loc sa profit de ocazie sa "distrez" maimuta,eu m-am concentrat pe alte aspecte...Nush ce mama face asa...:-<!
Si ca sa ma simt si mai bine,peste tot in jur intalnesc doar femei care arata f bine si care imi spun ca trebuie sa slabeasca urgent,ptr ca sunt uriase si sotii lor nu sunt multumiti...
Nici nu pot sa descriu ce e in sufletul si in mintea mea ,numai cand ma gandesc...Daca eu nu ma mai suport....
Si in starea asta,apuca'te sa faci sport...,cand tot ce-mi vine e sa ma urc in motul patu;ui cu bomboanele in brate:@):(
Iar tu nu esti grasa deloc ,ca te-am vzt>:P=;
dysco
6 Sep 2010, 12:34
eu mai am inca 6kg de dat jos .... dupa 1 an de la nastere INCA mai am de dat jos :-B
Ah,bine ca te-am "prins"!Tu ce regim ai tinut...ca am tot citit cate un post legat de asta de la tine,dar n-am vzt unde/daca ai scris ceva detalii ...Si scuza-ma,dar arati f f bine,eu nici inainte de sarcina n-aveam de dat jos doar 6 kg.Insa ,nici nu visez la silueta siluetelor,vreau doar sa nu ma mai revars si sa nu simt ca o iau razna cand vad oglinzi.:-<
cafelutatare
6 Sep 2010, 12:35
Buuuun... te aprob la partea cu bomboanele.
Sunt fotogenica doar... grasa sunt. Si nu zic asta ca o femeie cu 2 kg in plus. Nu. Am vreo 15 peste. Ce-i drept imi sta bine grasa, dar nu chiar atata. In plus de asta, eu nu ma mai simt bine, obosesc, ma simt greoaie. Mi-e sila de sunci, celulita si sa nu mai zic de frumoasele vergeturi de pe burta. Eu nu cred ca o sa ma mai duc ever la mare. :-B
Buuun... avem nevoie de un grup de sustinere. Hai sa ne apucam de dieta in grup. :> Da io la sala nu poci ca sa merg. Nu am cu cine lasa cupilu. :-<Poate doar niste exercitii de pe youtub. :-$
MachuPicchu
6 Sep 2010, 12:41
am luat/tinut:
1. pastile de slabit
2. regimul nicoletei luciu
3. regimul disociat 3-3-3
si de 6 luni nu mai fac nimic decat sa merg cu bicicleta peste tot (prin vant sau ploaie)
evenstar
6 Sep 2010, 12:52
Eu am pus 10 kg in plus in primele 6 luni. Nu aveam nici timp nici energie sa gatesc de regim, de fapt sa gatesc orice, si m-am hranit cu junk food si dulciuri si foarte haotic, la 3 noaptea dupa ce manca plodul mancam fursecuri cu ciocolata :">. Apoi, de cand a facut fiu-miu 6 luni am incercat sa scap de astea, si le dadeam jos, dar nu reuseam sa scad sub greutatea cu care am iesit din spital. Acolo ma opream cate o saptamana, doua, aopi cedam nervos si renuntam la regim.
Abia acum am reusit sa scad sub greutatea aia, respectand interdictia nutritionistei de a ma urca pe cantar prima luna. Probabil ca am dat jos 3 kg in prima saptamana, apoi am stat acolo alte 3, si in ultima pana la control am mai slabit un kg, ca am constatat ca reusisem sa ajung cu 1 kg sub prag.
Ti-am povestit ca sa vezi ca exista fiinte mai nefericite decat tine :))
Ah, eu mai am muuuuult pana departe. Depinde unde imi stabilesc tinta, ca ieri am descoperit pozele mele de cand eram dama bine si se uitau barbatii dupa mine si m-a apucat depresia aia mare :((:((:((
dysco
6 Sep 2010, 12:54
Eu am bicicleta acasa si leg magicul ala de la tv,deci voi presta cu siguranta...Partea f proasta este ca nici nu am chef..am starea asta de kko,in care imi vine sa-mi plang de mila si sa nu fac nimic,dupa care ma apuca nervii pe mine din cauza asta...E un cerc vicios,care imi adanceste minunata stare psihica.
Si ptr ca am maii slabit acum o perioada tot asa...,sunt perfect constienta ca tre sa ma mobilizez.Numai ca de data asta parca nu mai functioneaza ce functiona...S-o fi obisnuit organismul...de asta caut ceva soc...
Si trebuie sa planuiesc cumva lucrurile,incat sa-mi gasesc un stimul f puternic.Ma gandeam sa angajez un fel de antrenor personal care sa vina sa ma puna la treaba,mai mult in ideea de a nu ma lasa eu pagubasa,dar barbati'miu nu e deloc incantat de idee(prefer barbat,ptr ca eu nu ma inteleg asa bine cu femeile)..,plus ca tot ce am gasit e f scump:(
Orhideee23
6 Sep 2010, 12:56
Fetelor nu vreau sa mi-o luati in nume de rau,dar serios acuma, e bine ca realizam faptul ca ceva nu e in regula cu organismul nostru...Pe de o parte,e normal sa slabesti si sa te ingrasi.2,3 kg...noi fiind la cateva luni dupa nastere,am ramas cu ele bonus.Dar sincer,nu cred ca e normal sa ai cu mai mult de 8 kg in plus peste barem.Suntem tinere,inca mai avem vointa si puterea de-a ne lua la tranta cu ele.Dar ce o sa ne facem peste 10 ani?Credeti ca o sa avem mai multa vointa atunci?[-X E inadmisibil sa ne lasam asa.De cate ori vad o fata draguta si silueta pe strada,ma gandesc Uite ce bine arata.Si eu trebuie sa arat asa.Si ce daca noi am nascut?Asta nu e o scuza sa nu ne apucam de sala,elestrostimulare,impachetari,dieta echilibrata,sau pur si simplu o ora de alergat zilnic si 100 200 de abdomene!!Asta se cheama lene deja>:PSi cu lenea zau,ca peste 10 ani tot aici o sa ne intalnim,si tot cum slabim o sa dezbatem.Inca o data va rog frumos sa nu mi-o luati in nume de rau.Nu vreau decat sa va impulsionez,prin ce treceti voi,am trecut toate,orice femeie care a nascut,si sa nu faci miscare nu pot accepta,decat pe motiv de boala.Se poate fetelor sa slabiti!Cu un car de vointa,si miscare,si alimentatie echiloibrata SE POATE!Sunt multe printre noi,care au reusit.Uite cazul meu.Am luat 10 kg in sarcina,din care 4,a fost Aby.Dupa nastere,am ramas la 47,apoi am pus inca 3.Acum la 7 luni dupa,am 46 de kg.Si daca va uitati cu cateva pagini in urma,si eu eram aici plangandu-ma ca mi-e rusine la piscina,ca nu-mi gasesc un costum de baie intreg,ca bla bla...Si cand surprind capete de barbati intoarse dupa mine,ma simt bine.Sincer.E o mandrie ca desi am un copil,sa fiu in continuare si FEMEIE.
evenstar
6 Sep 2010, 12:58
Fetelor nu vreau sa mi-o luati in nume de rau,dar serios acuma, e bine ca realizam faptul ca ceva nu e in regula cu organismul nostru...Pe de o parte,e normal sa slabesti si sa te ingrasi.2,3 kg...noi fiind la cateva luni dupa nastere,am ramas cu ele bonus.Dar sincer,nu cred ca e normal sa ai cu mai mult de 8 kg in plus peste barem.Suntem tinere,inca mai avem vointa si puterea de-a ne lua la tranta cu ele.Dar ce o sa ne facem peste 10 ani?Credeti ca o sa avem mai multa vointa atunci?

Fara suparare, nu cred ca de asta au nevoie fetele astea acum. Iti garantez ca nu se simt deloc bine si nici nu le ajuta cu nimic sa vii sa le certi si sa spui "uite ce minunata sunt eu si ce bine am slabit fara efort ca am organism bun si viata usoara". :)>-
Orhideee23
6 Sep 2010, 12:59
Si Even hai la urecheala,duamno!!Uite ca am slabit 4 kg de cand tin cura mea de CIUPERCUTE MAGICE<:-P(acuma nu stiu daca de la ele sigur,sau de la miscare)
dysco
6 Sep 2010, 12:59
Pastile de slabit am luat si eu dar nu mai functioneaza acum...,regimul nicoletei luciu cu tot cu partea de exercitiu fizic?exact ca acolo?si regim 3-3-3 as in...3 zile carne,3 branzeturi,3 vegetale?in orice cantitate?..ce a functionat?
..asta cu bicicleta ce sa zic...mi-ar super trebui(iertata fie-mi exprimarea;)) ),dar cum nu stau in Amsterdam(ca acolo vazusem bicicleta adapatte ptr bebei),nici o sansa...Tot respectul insa ptr adaptare...Mi-ar placea sa pot sa-l cresc si eu pe M in felul asta...
Orhideee23
6 Sep 2010, 13:02
Uite ca te-i suparat.Daca asta ai inteles tu,imi retrag cuvinetele.Credeam ca au efect si la ele,un impuls cum la mine are.Nu a fost o cearta nicidecum Even.Imi pare rau ca ai luat asa.Vroiam sa le incurajez tocmai ca se poate,ca si eu am putut.SI AM PUNCTAT faptul ca doar prin miscare,si mancare sanatoasa am reusit.Nicidecum prin viata usoara.Imi cer scuze fetelor.
evenstar
6 Sep 2010, 13:03
Sau de la gene? :))
cafelutatare
6 Sep 2010, 13:04
Fetelor nu vreau sa mi-o luati in nume de rau,dar serios acuma, e bine ca realizam faptul ca ceva nu e in regula cu organismul nostru...Pe de o parte,e normal sa slabesti si sa te ingrasi.2,3 kg...noi fiind la cateva luni dupa nastere,am ramas cu ele bonus.Dar sincer,nu cred ca e normal sa ai cu mai mult de 8 kg in plus peste barem.Suntem tinere,inca mai avem vointa si puterea de-a ne lua la tranta cu ele.Dar ce o sa ne facem peste 10 ani?Credeti ca o sa avem mai multa vointa atunci? prin ce treceti voi,am trecut toate,orice femeie care a nascut,si sa nu faci miscare nu pot accepta,decat pe motiv de boala .Se poate fetelor sa slabiti!Cu un car de vointa,si miscare,si alimentatie echiloibrata SE POATE!Sunt multe printre noi,care au reusit.Uite cazul meu.Am luat 10 kg in sarcina,din care 4,a fost Aby.Dupa nastere,am ramas la 47,apoi am pus inca 3.Acum la 7 luni dupa,am 46 de kg.Si daca va uitati cu cateva pagini in urma,si eu eram aici plangandu-ma ca mi-e rusine la piscina,ca nu-mi gasesc un costum de baie intreg,ca bla bla...Si cand surprind capete de barbati intoarse dupa mine,ma simt bine.Sincer.E o mandrie ca desi am un copil,sa fiu in continuare si FEMEIE.
As putea sa te aprob, dar sincer nu am cum sa fac asta. Suntem mai multe proaspete mamci care nu au ajutor deloc-deloc-deloc. Nimeni nu ne ajuta cu nimic. Si sotii lucreaza dimineata seara, iar noua ne revine minunata misiune de a avea grija de un copilas. Ca sa nu mai adaug la socoteala... masa, casa. Cand sa fac miscare? Cand doarme copilu'? Bun... sa zicem ca am un copil dragalas si cuminte care doarme 3 ore legat ziua. (desi doarme maxim 30 min de 3 ori pe zi) Cand le fac pe celelalte? Si nu, nu am menajera si nici bona. Daca imi dai solutia la aceste treburi, iti promit solemn ca numai miscare o sa fac.
Orhideee23
6 Sep 2010, 13:04
Iar ceea ce ai spun tu a sunat foarte urat.CHIAR nu m-am dat minunata.Am lasat de inteles ce bine e sa ma simt iar bine in pieiea mea,si ca se poate si dupa nastere.Ok nu o sa ne certam acuma,dar chiar de la tine nu ma asteptam sa iei totul pe dos.
evenstar
6 Sep 2010, 13:08
Da, e adevarat, dar e o mare diferenta intre a ramane cu 6 kile dupa sarcina si cu 15-20. La 6 kg in plus vezi altfel viata, te mai recunosti in oglinda etc.
De viata usoara am spus pentru ca tu ai povestit ca ai si ajutor si un copil foarte cuminte. Poti sa mananci santos, sa faci miscare, poti sa faci ce vrei. Incearca sa faci asta cu un copil care te solicita zi si noapte, 24/7, si o sa vezi ca dintr-o data nu mai e asa simplu, zau. Nu a slabit nimeni de la impins carutul, si cand plodul se pune pe urlat cand te apropii de bicicleta cum facea al meu, o lasi naibii balta si-ti mai amintesti de ea cand face anul.
Eu voiam sa spun ca nu e simplu, tine si de organism, si de conditiile obiective, nu cred ca trebuie blamate fetele ca nu se descurca asa bine.
Orhideee23
6 Sep 2010, 13:08
Nu stiu poate o bicicleta,poate plimabri macar in weekend cand e si sotul acasa.Uite cum sta treaba,voi ziceati ca e un cerc vicios in care va invartiti si sa privesti realist o problema deja,e o bila alba.Dar sa te adancesti[-X pe deplin constienta...Cred ca la orice problema exista,si o solutie.
cafelutatare
6 Sep 2010, 13:13
Nu stiu poate o bicicleta,poate plimabri macar in weekend cand e si sotul acasa.Uite cum sta treaba,voi ziceati ca e un cerc vicios in care va invartiti si sa privesti realist o problema deja,e o bila alba.Dar sa te adancesti
Crede-ma ca la cate plimbari am facut, trebuia sa fiu invizibila. :-$ Bun, nu are rost din punctul meu de vedere discutia. Timp o sa imi fac pentru ca nu mai are rost sa stau asa, insa e greu. Daca erau 5 kg zau ca nu le mai aveam de mult. Altfel se punea problema...
dysco
6 Sep 2010, 13:14
Shush woman...ca mi-e un dor de-un comentariu total deplasat din partea unui necunoscut de nu-ti pot explica=)).Marele meu noroc e ca eu am prin preajma o gramada de arabo-romanizato-turco-ceva ,de toate tipurile si varstele ,care inca ,ma mai ridica (mult maii rar e adev.),din put,ptr ca se pare ca le plac blondele cu ochii deschisi la cul,indiferent de marime...
La cantar mi-am pus interdictie singura,dar ma mai verific din cand in cand sa nu o iau razna si sa ma trezesc mai tarziu cu n kg in plus,ca de greoaie ma simt oricum tot timpul.

Asa si eu cu mancarea aiurea...de fapt cu dulciurile aiurea,ca eu mancare uit sa mananc efectiv...si de oboseala,stres we,iau o bobo si gata energia..numai ca o bobo plus o bobo plus o cola plus o inghetata=depresie dupa...
La mine cu mancarea,e barbati-miu,...ca e pofticios si ii plac numai chestii gen burgeri,ceafa,bacon,oua umplute...,de asta caut nutritionist...sa mergem amandoi ca si asa m-au capiat ai lui de cap...nu mai pot...ca s-a ingrasat prea mult,ca e enorm,ca e in grupa de risc ptr ca bunica'su a fct nush ce boala ,ca una ca alta...de parca i-am bagat eu pe gat...
pink_lady
6 Sep 2010, 13:15
Nu stiu poate o bicicleta,poate plimabri macar in weekend cand e si sotul acasa.Uite cum sta treaba,voi ziceati ca e un cerc vicios in care va invartiti si sa privesti realist o problema deja,e o bila alba.Dar sa te adancesti
hai frate (soro) ca nu toata lumea are un organism perfect - si multe dintre noi (a se citi EU!!!) am tinut sute de diete in viata si organismul nu mai reactioneaza imediat- si eu incerc sa merg la sala regulat - sa stii ca doar in w/e nu te ajuta sa ai un corp perfect.

alaptez si nu am slabit 0 fac impachetari si electro si alte dracii dar in afara de faptul ca mi s-a tras burta si sta carnea mai bine pe mine, nu am slabit un gram.

deci depinde de organism - iar nt oi fetele care nu avem ajutor in cresterea copilului e cu atat mai greu sa ne rupem cu exercitii fizice si alte alea.
pink_lady
6 Sep 2010, 13:17
pai vezi, daca nu ai mancat mancare k lumea. poate de asta nu prea mai ai nici lapte pt bebe..conteaza mult sa ne alimentam daca vrem sa alaptam.
evenstar
6 Sep 2010, 13:22
:( Pe mine nici muncitorii nu ma mai fluiera, jalnic de-a dreptul.. Vorba ta, numai niste arabi parca s-au mai uitat din plictiseala, dar ei au alt pattern cultural, cand am fost pe=acolo si am vazut cat fund de mare aveau dansatoarele alea la care salivau ei prin baruri mi-a crescut brusc self-esteemul.

Cu nutritionistul nu te pot ajuta decat daca aveti chef sa va plimbati in afara Bucurestiului, e singura pe care am gasit-o sa aiba rezultate pe termen lung asa ca mi-am asumat niste plimbari periodice. La mine e ok deocamdata, si e ok ca am cativa prieteni care au fost cu ceva vreme in urma si vad ca nu s-au ingrasat dublu dupa, dimpotriva, au ramas salbi.
dysco
6 Sep 2010, 13:28
Din nefericire la mine a disparut dupa a doua criza de mastita plus o micuta si draguta cadere psihica...intai la un san apoi la amandoi...
Probabil ca a fost influentata si de alimentatia asta a mea tampita,dar deh..prea tarziu ptr regrete...
MachuPicchu
6 Sep 2010, 13:30
pai pastilele originale au disparut de pe piata de vreo un an (eu aveam cateva in casa ... mi-au ajuns vreo 2 sapt, fix pana la botez =))) ...
am tinut doar regimul alimentar al nicoletei nu si exercitiile (2 sapt. chiar inainte de sarbatorile de iarna, si dupa toate nebuniile mancate nu am pus nimic pe mine) ...
3 zile fructe+legume, 3 zile lactate si 3 zile carne

au functionar exact in ordinea numerelor de pe tricou :)) (poate si din cauza ca nu mai fuctiona organismul la regim) ... deci daca te tin balamalele incearca dieta nicoletei luciu

inca nu am luat maimutzica pe bicicleta ... zilele astea ii caut o casta si ma incumet sa-l iau :-$
dysco
6 Sep 2010, 13:34
Exact,miss univers eram acolo=))...ce vremuri...Exact ca dans de care vb sunt si eu...ditai popoul si bulanasele....
De unde e nutritionista?Si cam cat de des te-ai dus?Asta e si problema mea...sa fie long term treaba,ptr ca vreau mai mult de o cura de slabire..Vreau sa ne modificam stilul de viata pana apuca asta mic sa deprinda obiceiuri si nu-mi doresc deloc sa traiasca si el stresat de cat e de gras sau sa stau cu gura pe el mereu...
dysco
6 Sep 2010, 13:39
Ahamz,sarna de lamuriri..Ma gandisem si eu la regimul ala...dar l-am evitat tot in ideea ca nu o sa pot sa-l tin f mult si dupa o sa dau iama disperata in toate cele...
mido
6 Sep 2010, 13:42
Total de acord cu tine...ma regasesc in situatia expusa de tine..chiar nu as avea cu cine lasa bebe ca sa ma puc de miscare, electostimulari, sala etc. Poate doar sa alerg cu caruciorul prin parc! Am mai spus-o la mine nu neaparat kg in plus sunt problema (desi exista si alea) cat aspectul general al pielii (celulita la greu, carnea netonifiata). Ma imbrac cu panataloni lungi (cel mult trei sferturi) si fuste/rochii lungi...si sotul ma intreaba : de ce nu iti pui si tu o fusta mai scurta? Da, oare de ce?
evenstar
6 Sep 2010, 14:17
Din Constanta. Din pacate acum nu mai e asa fun sa mergi la mare. :-< Dar din fericire am mers la o luna, acum m-am programat la 5 saptamani.... e important totusi sa mergi periodic ca sa-ti ajusteze regimul in functie de noua greutate, si sa vada ce nu merge. Mie mi-a scazut cantitatea de mancare la control, radea barbatu-meu de mine ca o sa ajung ca magarul lui Nastratin Hogea, o sa ajung sa nu mai mananc nimic daca mai slabesc. :)) Important e ca treaba merge, incet dar sigur.
dysco
6 Sep 2010, 21:34
Auliuuuu ce departe!O sa mai caut prin "jurul casei" si daca nu si nu...E scumpa?:D///macar sa stiu naibii daca merita treaba:)).
Bine ca merge,asta e important ...si sincer ,cea mai buna chestie e impacarea ta cu tine,ca faci ceva....(ca tot ai fost pana acuma nesimtitoare si dezinteresata si nu ai dat de 3 ori la pedale sa te faci lebada din nou...8-|-if u get my drift;)) )
evenstar
6 Sep 2010, 22:54
:)) :)) :))
Mai, nu e scumpa, nici cu banii de benzina nu iese la pretul la care a fost cumnata-mea in centrul Bucurestiului. Poate daca mergi cu Hummerul. Adica e 150 ron prima sedinta, apoi cate 45 pe luna. Pe cumnata-mea a costat-o 1300 ron pe 3 luni. Ea a slabit, dar e foarte recenta treaba, nu stiu sa-ti spun cum se mentine in timp, si mi se pare mai ok regimul pe care il am eu acum in sensul ca e mai personalizat, aia ai ei aveau unul singur pe care il dadeau la toti...
willy
6 Sep 2010, 23:28
:)) :)) :))
Mai, nu e scumpa, nici cu banii de benzina nu iese la pretul la care a fost cumnata-mea in centrul Bucurestiului. Poate daca mergi cu Hummerul. Adica e 150 ron prima sedinta, apoi cate 45 pe luna. Pe cumnata-mea a costat-o 1300 ron pe 3 luni. Ea a slabit, dar e foarte recenta treaba, nu stiu sa-ti spun cum se mentine in timp, si mi se pare mai ok regimul pe care il am eu acum in sensul ca e mai personalizat, a ia ai ei aveau unul singur pe care il dadeau la toti.. .

adica 300 de euro pentru un regim tras la xerox?:O
evenstar
6 Sep 2010, 23:46
Oarecum, il au structurat pe saptamani si le mai schimbau ordinea si frecventa diferitelor meniuri saptamanale, in functie de preferinte (de exemplu cumnta-mea a cerut si a primit vreo 6 saptamani din 12 numai peste), dar, basically, e acelasi.
alina512
7 Sep 2010, 20:21
SOS de balena esuata...Vreau si eu un sfat (si eventual un sut in f...)Se pare ca nu reusesc sa ajung la un compromis cu organismul meu...De bine ce oricum eram ditai 3:-0 ,se pare ca m-am ingrasat:((.Stiu ca am un program de masa idiot si haotic,dar efectiv nu reusesc sa ma adun din punctul asta de vedere.Am mancat f putin,dar f prost si se pare ca e cazul sa trec la o repriza soc...Voi cum Dzeu reusiti sa va faceti un program de masa ceva?

Pe partea cealalta ,am numai binevoitori care imi explica felul in care au slabit ei..Ex soacra'mea care imi spune ca ea la 2 sapt dupa nastere avea cu un kg mai putin decat inainte de sarcina,desi a luat 20 kg ,nu 11 -12 ca mine si cum tocmai a mai slabit ea un kg in vacanta de la munte:((,iar o prietena ma "incurajeaza" cu "lasa ca tu esti maritata si cu copil,ce-oi vrea?":((
Chiar nu exista nimeni care sa aiba de slabit mai mult de 5 kg?Sunt singura mutanta de frigider?

Si eu credea ca voi scapa usor de kg luate in sarcina fiindca nu au fost decat vreo 11, dar m-am intors acasa doar cu 5 mai putin si apoi am dat in primele sapt. aprox. inca 2. Si toata lumea ma indemna sa mananc mult, bine, ca alptez si mai degraba ma ingrasam si tot nu aveam mai mult lapte. Pana pe la vreo 2 luni dupa nastere cand am zis stop, ca doar nu sunt "vaca cu lapte". Am inceput sa mananc normal, nu mai mult decat imi trebuia si cu efort am reusit sa dau jos aproape toate kg jos. Mai e un kg pe care cand il am, cand nu-l am. Si mai degraba am acum lapte, cand sunt multumita si alaptez exclusiv.

Program de masa nu am reusit sa-mi fac nici acum, ca asta mica nu ma lasa. Dar am renuntat la mancarea nesanatoasa, la dulciuri, in loc sa manan o prajitura, iau doar o lingurita de pofta din prajitura sotului, nu mai mananc nimic dupa ora 19:00 (incerc sa fie aceea ultima masa, nu mai devreme pentru a nu mi se face foame si nici mai tarziu). La fiecare masa stau si ma gandesc ce am mancat in ziua respectiva, pentru a nu manca prea consistent, adica daca am mancat la micul dejun clatite cu ciocolata (incerc sa mananc dulciurile la micul dejun pentru un plus de energie si pentru a arde caloriile pe timpul zilei) in ziua respectiva manac salate, fructe, iaurt. Sau daca am mancat la pranz o friptura cu cartofi si ciuperci, clar ultima masa e doar o salata.

Dupa ce am inceput acest program de masa am zis sa fac si sport, astfel, pe langa impins la carut cate 2-3 ore pe zi (nu stau pe loc in parc ci ma plimb tot orasul, am inceput sa fac si abdomene (200 in fiecare seara dupa ce adormea cea mica) si sa alerg de 2 ori pe saptamana (cate 8 ture de stadion).

Desi m-am cam lungit la vorba, aceasta a fost reteta succesului meu. Multa bafta! >:D<
dysco
7 Sep 2010, 21:00
Details pls sa arunc si eu o privire;;);))
dysco
7 Sep 2010, 21:05
Sarumana ptr detalii:*:*>:D<...din nefericire ,sunt sigura ca o sa-mi fie un pic mai greu de atat ,dar trebe ...asta e!Mi-am adus bicicleta si leg magicul in casa si incerc sa impac cumva treburile sa reusesc sa le folosesc!...Si sa cad cumva la o intelegere cu sotul,ca asta e cea mai mare problema...Mi s-a pus pata si pe el,asa ca trece si el la regim ca altfel imi face nervii prastie...
evenstar
7 Sep 2010, 23:25
trimite-mi o adresa de mail pe pm... ;-)
mihaela28
9 Sep 2010, 22:45
Am mai scris aici dar revin...Mereu am aratat ok, inainte de a ramane insarcinata dar eram si eu o terminata d'aia care arata bine dar spunea cai trebe sa mai slabeasca de ici de colo 8-| Vai si amar. Noroc cu sarcina (in care am "pus" 25 de kile) ca mi-am dat seama ca eram o sirena inainte. In fine...am nascut si am iesit din spital cu 80 de kg, asta in masura in care eu ma-nvarteam pe la 58,59, 60, chiar 61 de kg, la cei 176 de cm inaltime cat am eu. Greu mi-a fost si mie. Fetele de aici stiu cat m-am stresat cu treaba asta, cat mi-am dorit sa slabesc dar alaptam si nu puteam face nimic in sensul asta dar am ascultat de ele si a fost f bine. Pentru fetele care alapteaza: am slabit 11 kg alaptand, am ajuns la 69 de kg pe la 4 luni (parca) si acolo am stat pana cand a facut copilul 7 luni si s-a dus laptele. Am intrat din a doua zi direct in regim, am tinut disociatul si am slabit 6 kg in primele 3 saptamani, am facut pauza, am mai tinut inca o data si am mai dat 2 kg jos intr-o saptamana si apoi mi-am propus sa mananc echilibrat si mai "usor" pt ca mi-a fost teama sa nu le pun pe toate (kg) inapoi. E bine acum, sunt foarte multumita de cum arat, nu mai sunt stresata, am ajuns la 59 de kg (deci am mai dat vreo 2 kg jos) datorita lui Andrei care ma alearga. Si mai am noroc cu 2 chestii: nu-mi plac dulciurile si nu sunt pofticioasa. Spor la treaba.:)
andreea_timisoara
10 Sep 2010, 12:33
Eu nu reusesc sa dau jos kg pierdute, am acum in jur de 7 in plus. Din pacate, mananc cam haotic pentru ca altfel nu am cum deocamdata. La mine slavarea ar fi sportul dar nu prea pot duoa cezariana sa fac abdomene si alte exercitii...
Melek
10 Sep 2010, 12:43
La controlul de 6 saptamani dupa cezariana, iti poti intreba deja medicul daca ai voie sa incepi exercitiile pentru abdomen. Desigur, daca te simti si tu in stare, fizic. Eu am primit acordul sau dupa prima nastere, dupa fix 6 saptamani.
Poti incerca si Pilates - exercitiile sunt minunate. Imi propun si eu sa incep peste 5 saptamani, ca am ramas doar cu burta, desi kilograme in plus nu am deloc fata de inainte.
Succes :)
andreea_timisoara
10 Sep 2010, 12:57
Pai deja am 3 luni de cand am nascut, pe 15 implinesc. O sa il intreb, doar ca nu l-as suna bas pentru asta. Mersi de ideea cu Pilates, de azi o sa incep
evenstar
10 Sep 2010, 13:46
Andreea, eu am facut pe "viteaza" la 4 luni de la cezariana si am facut abdomene, si dupa cateva ore m-am trezit cu crampe si sangerari de am crezut ca mai nasc o data... :( Dr a sarit in sus, mi-a spus ca trebuia sa treaca 6 luni ca sa pot face in siguranta abdomene, mi-a recomandat atunci bicicleta statica.
Eu zic sa mergi la un control si apoi sa te apuci de vitejii. :)
andreea_timisoara
10 Sep 2010, 13:57
Upsss...imi pare rau pentru ce ai patit:(Nu, abdomene citeam si eu ca nu e ok sa faci atat de devreme..dar ceva exercitii pentru picioare, asa de "dezmorteala"
Melek
10 Sep 2010, 14:21
Depinde foarte mult si cum si cat te simti tu in stare.
Iata cateva idei de exercitii pilates speciale pentru cezariana: http://www.youtube.com/watch?v=gaHsTgZ0Jao
http://www.youtube.com/watch?v=7XuD1ySzOEE&feature=related
De asemenea, am auzit despre o carte cu exercitii speciale post-partum dupa Cezariana. Sper sa fac rost de ea zilele astea. O sa iti trimit un PM cand o sa o am.
alinagr
10 Sep 2010, 18:44
Depinde foarte mult si cum si cat te simti tu in stare.
Iata cateva idei de exercitii pilates speciale pentru cezariana: http://www.youtube.com/watch?v=gaHsTgZ0Jao
http://www.youtube.com/watch?v=7XuD1ySzOEE&feature=related
De asemenea, am auzit despre o carte cu exercitii speciale post-partum dupa Cezariana. Sper sa fac rost de ea zilele astea. O sa iti trimit un PM cand o sa o am.
Asa sa faci,ca mai sunt doritoare pe aici;;)
dana24
15 Sep 2010, 15:51
Fetelor, ati folosit acest produs: Lytess Young Mother Panty, aveti idee daca functioneaza?

Multunmesc

evenstar
15 Sep 2010, 17:21
Da, sunt bani aruncati. Garantat, nici macar nu strang fizic cat ar trebui. Mi i-a facut mie cadou mama, nush ce-a fost in capul ei....
Melek
15 Sep 2010, 17:23
Subscriu la spusele Mariei: sunt degeaba! Si eu am avut si nu au avut nici un efect. Ulterior mi`am cumparat un chilot-centura banal din Obor care a fost extrem de util si si`a facut treaba (si a fost si cu muuult mai ieftin).
Felice77
15 Sep 2010, 17:25
La multe lunite , Maria!!

Melek, ma inscriu si eu la cartea ta cu exercitii postcezariana!! Se impune si nu fac nimic, mananc atunci cand apuc si ce apuc...Me, shame!
Melek
15 Sep 2010, 17:32
Inca nu mi`a adus`o doamna care mi`o promisese.. Si eu o astept ca pe o paine calda :-$
dana24
15 Sep 2010, 22:32
Ma inscriu si eu la aceasta carte daca se poate.
As vrea sa slabesc 5 kg macar pana pe 30 oct :)
Melek
15 Sep 2010, 23:56
Cum fac rost de ea, va anunt.
In alta ordine de idei, eu am mai scapat de 2,5 kile :-$ Si n`am miscat un deget. Azi m`am cantarit si eu cand am fost cu V. la medic. Interesant.. vreau sa vad cat pot sa cobor fara sa ma agit nici un pic. Inutil sa mai precizez ca burta inca a ramas destul de vizibila, nu? :(
Amberly
16 Sep 2010, 00:20
Cum fac rost de ea, va anunt.
In alta ordine de idei, eu am mai scapat de 2,5 kile :-$ Si n`am miscat un deget. Azi m`am cantarit si eu cand am fost cu V. la medic. Interesant.. vreau sa vad cat pot sa cobor fara sa ma agit nici un pic. Inutil sa mai precizez ca burta inca a ramas destul de vizibila, nu? :(


Felicitari! La cat mai multe si fara efort:)
Eu cred ca de la alaptat slabesti...Asa mi s-a intamplat si mie...Am dat 5 kg jos fara sa fac absolut nimic si alaptand doar o luna jumate...

Cat despre burta, mai trebuie sa se retraga...Tu porti burtiera sau ceva?
Melek
16 Sep 2010, 00:24
Din pacate, din cauza unei infectii tratata cu antibiotice am lasat`o moale cu alaptatul in ultimele zile.
Burtiera am inceput sa port dupa 8 zile de la operatie :)
valim32
16 Sep 2010, 11:31
si la mine la 2saptamani era vizibila desi am nascut natural.Mi-aduc aminte ca am fost in piata si m-a intrebat cineva cat mai am pana nasc.#:-SEu mi-am pus burtiera cam la o saptamana cand a venit bunica si m-a strans bine,adusese si ea o burtiera dar era prea mare ,am mai cumparat si eu una .Nici ea nu intelegea de ce nu s-a retras dar desi cica alaptam pisicul (care mai mult lingea)nu am avut contractii pt retragere.De abia la 6 luni a devenit abdomenul cat de cat plat,mai era o sunca pe acolo care am dat-o mai greu jos neputand face abdomene din pricina durerilor de coloana.
ps uitasem sa zic ca am vazut un caz si mai nefericit,am o vecina care a nascut cu cezariana la giulesti ,are copil de 7 luni si desi a slabit burta e cam ca la 5-6 luni si are vreo 23 de ani deci nu tine nici macar de varsta.
Monicutza19
16 Sep 2010, 14:14
Pe mine m-au intrebat acum o sapt, 2 pers in aceeasi zi!!!! Plus o fetita din bloc care ma intreaba mereu, desi ii tot repet ca sunt doar GRASA. Dar eu mananc pe baza de stres, am pus 10 kg doar dupa ce am nascut. Cred ca am nevoie de o motivatie serioasa:-<
tasha
16 Sep 2010, 14:17
Pe mine m-a intrebat o vinzatoare de chiosc inainte sa ramin gravida, si cind i-am zis ca doar m-am ingrasat mi-a raspuns ca ea n-ar suporta sa fie asa grasa. I-am raspuns si eu ca n-as suporta sa fiu vinzatoare de chiosc >:)>:)>:)
HighCookie
16 Sep 2010, 14:19
=))=))=))=)) Mototoala, zici?;)) Nu prea suna asa...:))>:D<
tasha
16 Sep 2010, 14:22
ma, sint mototoala, la chestiile importante, acolo unde conteaza. ca din cauza asta am izbucniri de genul celei de mai sus si sint o mica Che Guevara asta e alta poveste :)) =)) =))
Monicutza19
16 Sep 2010, 14:52
=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))
Cea mai tare replica!
Noroc ca vanzatoarea de la buticul de langa noi e plinuta...:>
evenstar
16 Sep 2010, 15:11
Ce vaca!:-<
Aveam si eu o baba de genul asta in bloc cand aveam doar vreo 65 de kile si un colacel pe burta, de cate ori ma vedea ma intreba "Vine bebe?" si cand ii ziceam ca nu imi spunea "Vaaai, dar fa si tu niste abdomene, ceva , ca e pacat, esti tanara".:gen_07: Intr-o zi am cedat si i-am zis ca "Nu doamna, sunt grasa ca asa imi place mie sa fiu grasa, colacul ala e sexy si excita barbatii" :"> Zau ca e un gen de nesimtire care te face sa-i spui o rautate.

BTW, cea mai mare realizare a ultimelor 2 luni: saptamana trecuta a venit o pitzi in mall sa-mi promoveze tigarile Vogue. Nu m-a interesat promotia, evident, dar am fost taaare mandra de mine :))
Monicutza19
16 Sep 2010, 15:18
Ce vaca!:-<
Aveam si eu o baba de genul asta in bloc cand aveam doar vreo 65 de kile si un colacel pe burta, de cate ori ma vedea ma intreba "Vine bebe?" si cand ii ziceam ca nu imi spunea "Vaaai, dar fa si tu niste abdomene, ceva , ca e pacat, esti tanara".:gen_07: Intr-o zi am cedat si i-am zis ca "Nu doamna, sunt grasa ca asa imi place mie sa fiu grasa, colacul ala e sexy si excita barbatii" :"> Zau ca e un gen de nesimtire care te face sa-i spui o rautate.

BTW, cea mai mare realizare a ultimelor 2 luni: saptamana trecuta a venit o pitzi in mall sa-mi promoveze tigarile Vogue. Nu m-a interesat promotia, evident, dar am fost taaare mandra de mine :))

:D:D:D Super. In sfarsit, ai "nascut"...incepi sa scapi de catalogarea de vesnic gravida. Bravo
HighCookie
16 Sep 2010, 15:18
Deci s-a terminat cu bluzele largi "de gravida", da?;))
evenstar
16 Sep 2010, 15:20
Acum m-am obisnuit cu ele, mi-am cumparat unele cu 2 numere mai mici :))
evenstar
16 Sep 2010, 15:22
:D:D:D Super. In sfarsit, ai "nascut" ...incepi sa scapi de catalogarea de vesnic gravida. Bravo
=))=))=)) Dap, finally... luuunga "sarcina" am avut;))
Felice77
16 Sep 2010, 15:23
Ai fost bestiala, si ce fata a facut aia??
Apropo de kg dupa nastere , eu nu stau bine cu perceptia proriului corp- azi mi-am cumparat niste pantaloni, fara sa i probez, cu gandul ca mi vin ... De unde, problema e burta,,, i-am schimba cu o geaca si stau in 2 perechi.. Ideea e alta, am voie sa fac abdomene dupa 4 luni de la cezariana????
Monicutza19
16 Sep 2010, 15:41
As if 9 months weren't enough! ;;)
tasha
16 Sep 2010, 17:58
=)) =)) =))

ps - eu inca mai am de asteptat, astea ma vad tot gravida, nu ma baga niciuna in seama :))
tasha
16 Sep 2010, 18:00
cind am fost la tanti doctorita m-a intrebat cite kilograme m-am ingrasat in sarcina, si cind i-am spus ca 11 a facut ochii cam mari :)) "pai da doamna doctor, eram grasa dinainte, copchilu' saracu' n-are nici o vina " :))
valim32
16 Sep 2010, 19:13
:>=))nici eu , a mea vindea branza
ClaudiaI
16 Sep 2010, 19:55
Nu ai voie, ar fi indicat sa mai astepti 2-3 luni.
OnutzaD
23 Sep 2010, 16:36
eu am discutat cu mai multi medici si raspunsul a fost :" se pot face abdomene la 6 saptamani dupa cezariana". Eu asa am facut si nu am absolut nici o problema, ba chiar merg si la aerobic si nu simt nici macar un pic operatia...dar sa nu va ganditi ca am scapat de burtoi
andre_bia87
28 Sep 2010, 19:00
eu am nascut de 2 sapt. cu cezariana si mai am foarte putina burtica si acolo cred ca-i de `vina`uterul...in timpul sarcinii am pus 14 kg.si acum am cu 2 kg mai mult decat inainte de sarcina.
oricum abia astept sa incep sa fac exercitii pt.ca am cam ramas cu fundul plat...si trebuie sa-mi revin.
Geanina82
29 Sep 2010, 00:03
pe mine dupa nastere nu ma sperie kg in plus, nci macar celulita, sunt sigura ca le fac fata... dar ce ma fac cu burta, pe aia cum o dau jos? :-s
dysco
29 Sep 2010, 06:55
Depinde f mult de cum esti construita.Eu una sunt :@) dar nu am burta in mod special.Si nici nu am avut cine stie ce din simplul motiv ca eu nu acolo "depun".
Daca vei ramane cu burtica,o centura si eternele abdomene ajuta...Dar gandeste-te ca burta marita se datoreaza si uterului care se strange totusi mai greu...
Melek
29 Sep 2010, 08:07
O iei pe urmele celor spuse de Dysco :) - care mult adevar graieste.
1. Alaptezi cat mai mult (ca sa se retraga uterul). Daca nu alaptezi destul, o sa iti recomande Ergomet pentru contractia uterului.
2. Porti centura de cum o suporti.
3. Ii dai un pic de ragaz organismului sa isi revina (ce s`a "deformat" de la sine in 9 luni nu prea e normal sa revina la forma initiala in 3 saptamani, nu?)
4. Bagi sport la greu si eventual nitel de dieta (a nu ma intelge gresit, ca doar alaptezi!!! in loc de 5 felii de paine, incerci sa mananci mananci mai putine, te abtii de la dulciuri, etc).

Mai discutam :) ca eu sunt convinsa ca nu o sa ai tu pb cu kilogramele in plus (ai o conformatie minunata si sunt convinsa ca le vei da jos fara sa iti dai seama >:D<)
Geanina82
29 Sep 2010, 23:55
mda... eu eram exact invers.. slaba dar cu un pic de burtica si sunculite pe la solduri... :">

cum spanac se urca manechinele pe podium dupa 4-6 saptamani de la nastere??? :-\
Geanina82
29 Sep 2010, 23:58
sper si eu sa le dau jos, ma dau de ceasul mortii acum ca ma maresc, pentru mine e ceva destul de nou, eu aveam probleme ca vroiam sa ma ingras acum ceva ani,,, iar acum vine de la sine... :-p
ClaudiaI
30 Sep 2010, 11:01
Mi se pare prea din timp activitatea sportiva dupa numai 6 saptamani de la operatie. Eu am avut 2 astfel de operatii si daca prima nu se vindeca bine atunci a doua nu mai aparea in plan (deci...copilul). Asa ca, nu vad de ce atata graba?
Ma rog...la 4 luni de la nastere nu e ca la 6 saptamani.
little_blueeyes
30 Sep 2010, 13:43
La mine foarte bine a functionat burtiera. M-a ajutat enorm, bine eu am fost si maniaca:-$ si am purtat-o 6 luni. Nush sa spun acum de ce, ca burta se retrasese de mult timp, dar am vrut eu sa fiu sigura. Oricum, lasand gluma la o parte, parerea mea este ca ajuta in mod real.
aryanna
30 Sep 2010, 16:07
ai purtat-o tot timpul?
asistentele ziceau in spital sa nu purtam cat stam in pat, insa prea mult nu ma misc... cand s-o port?
valim32
30 Sep 2010, 21:43
si eu am purtat-o tot timpul o luna,mai putin la baie ,inca era asa stransa ca mi-a taiat pielea intr-o parte#:-Sdar a ajutat
aryanna
30 Sep 2010, 21:50
si noaptea la spmn?
daca da.nu te deranja?
little_blueeyes
30 Sep 2010, 22:22
Am purtat-o mereu mai putin la baie, din a doua zi de dupa operatie, imediat ce am iesit de la reanimare. Nu numai ca m-a ajutat cu burtica, asta s-a vazut in timp, dar mi-a si atenuat extrem de mult durerile de dupa cezariana.
Melek
30 Sep 2010, 23:12
Si eu am purtat`o de cum am ajuns acasa. Am purtat`o cam 3 luni si a fost eficienta - la mine s`au vazut rezultatele extrem de rapid (chiar mai repede la a doua nastere decat la prima). De atenuarea durerilor nu prea pot sa ma exprim, ca o dadeam jos foarte rar (nu stiu cum ar fi fost fara) dar stiu ca imi dadea sentimentul ca imi tine toate organele la locul lor (fix dupa nastere eu am avut senzatia ca se schimba notiunile de baza din anatomie: stomacul trece in locul ficatului, ficatul schimba asezarea in teren cu plamanii, iar burta da senzatia ca se scurge)
evenstar
1 Oct 2010, 10:53
Am slabit 1 kg in concediu ;)) Nu, n-am tinut regim propriu zis, am mancat foarte putin cantitativ (dar orice, inclusiv baclavale si halvita). In generam sharuiam o portie cu copilul, asa ca jumate era pe jos, din restul ne saturam amandoi :))
alina512
1 Oct 2010, 10:55
Felicitari. Eu ma ingras in concediu de fiecare data.;))
tasha
1 Oct 2010, 10:57
Ai trisat, te-ai cintarit :)) :)) :))

=D>=D>=D> Bravooo!!!!
Felice77
1 Oct 2010, 11:00
Toata consideratia mea pt fetele care au reusit sa poarte centura imediat dupa nastere, eu nu am reusit din cauza cezarienei, ma jena efectiv, dupa aceia s-a facut f cald si iar nu am purtat-o . Asadar , am ramas c-o minunatie de burtica. Oare o mai avea efect sa incep s-o port de acum??? Merita sa incerc??
Mi-am pus- acum, bag de seama ca e buna si pentru spate...
evenstar
1 Oct 2010, 11:16
Toata consideratia mea pt fetele care au reusit sa poarte centura imediat dupa nastere, eu nu am reusit din cauza cezarienei, ma jena efectiv, dupa aceia s-a facut f cald si iar nu am purtat-o . Asadar , am ramas c-o minunatie de burtica. Oare o mai avea efect sa incep s-o port de acum??? Merita sa incerc??
Mi-am pus- acum, bag de seama ca e buna si pentru spate...

Eu n-am purtat-o pentru ca mi-era cald si ma enerva, plus ca ma "rodea" velcro ala cu care se prindea si imi facea iritatie, dar sunt convinsa ca nu de-aia am ramas cu burta. E vorba exact de ce a spus Dysco. Eu am ramas cu burta pentru ca daca am un kil in plus il pun pe burta. Cand aveam 62 de kile eram "manechina" in afara de burta, acolo aveam colacel. Si cand am fost cea mai grasa ever aveam picioare relativ subtiri, nu eram bucalata la fatza etc, dar burta si soldurile aratau ca la 7 luni pentru ca acolo pun eu suncile. Sa fim seriosi, nici mama centurilor nu te scapa de de colacii de pe burta, singurul ei rol e sa ajute uterul sa se stranga in primele saptamani dupa operatie (sunt convinsa ca al tau, ca si al meu, au ajuns la dimensiuni normale acum, diferenta e la 3-4 saptamani dupa nastere). Cred ca e inca un mit urban ca si crema antivergeturi. Daca ai "materialul" prost ca mine si altele ca mine, poti sa porti si centura din fir de aur batuta cu diamante si nu scade burta, solutia e regimul si intarirea musculaturii prin exercitii fizice. :)
evenstar
1 Oct 2010, 11:23
Si eu ma ingrasam de fiecare data, dar acum eram in "mijlocul" regimului si se pare ca a fost ok varianta cu "gust din toate cate o bucatica". Daca mi-as fi interzis complet sunt sigura ca in a treia zi scapam int-o portier imensa de musaca si un platou de dulciuri =))

Pai da, luna asta m-am canntarit ca sa nu mai am parte de depresia de data trecuta :)) Macar sa stiu cum stau. Dar tot 4 kile am slabit intr-o luna, asta e "marfa", n-am ce-i face.... :(
pameluta2009
1 Oct 2010, 11:24
Dap, asa e, nici eu nu am suportat centura, si am umblat vreo 3 luni la tratamente corporale si abia acum am reusit sa scap de burta, cred ca fara tratamente nu reuseam deloc. Am facut si abdomene si de toate, dar cel mai mult m-au ajutat tratamentele si cred si eu ca puteam sa port mama centurilor si tot nu scapam de burta. Tine de "material" intr-adevar din pacate.
pameluta2009
1 Oct 2010, 11:27
Lasa mai doamna, ca e ff bine, mai bine slabesti mai lent decat sa slabesti repede si dupa aia sa pui la loc tot, slabitul rapid nu e deloc eficient pe termen lung. Asa ca felicitari! =D>
Felice77
1 Oct 2010, 11:37
Tot sportul , alimentatia sanatoasa si consumul mare de lichide face legea, asa ca am dat iar bani aiurea ...pe centura de data asta...
Apropo de slabit, cea mai rapida cale a fost cea cu pastile,am slabit 10 kg in 2 luni , insa in 4 luni am pus la loc,, erau celebrele pastile cu silbutramina, care m-au dus in pragul infarctului...asa ca m-am lecuit.
Treaba cu regimurile de slabit fara consultul prealabil al nutritonistului , duce la efect dorit pe termen scurt si dupa aceea tre s-o iau de la capat... Lenea nu ma lasa sa fac sport, pofta ma pune sa mananac diverse si apap parca nu intra cat ar trebui... Alta modalitate de slabit.. aveti??
evenstar
1 Oct 2010, 11:51
Tot sportul , alimentatia sanatoasa si consumul mare de lichide face legea, asa ca am dat iar bani aiurea ...pe centura de data asta...
Apropo de slabit, cea mai rapida cale a fost cea cu pastile,am slabit 10 kg in 2 luni , insa in 4 luni am pus la loc,, erau celebrele pastile cu silbutramina , care m-au dus in pragul infarctului...asa ca m-am lecuit.
Treaba cu regimurile de slabit fara consultul prealabil al nutritonistului , duce la efect dorit pe termen scurt si dupa aceea tre s-o iau de la capat... Lenea nu ma lasa sa fac sport, pofta ma pune sa mananac diverse si apap parca nu intra cat ar trebui... Alta modalitate de slabit.. aveti??
Eu n-am facut infarct dar nici n-am slabit de la ele, eram doar ciufuta, asa ca am renuntat dupa o folie :))
Sigur ca nu exista alta modalitate de slabit, dar poti sa arunci o gramada de bani pe solutii "magice" :)) Ti-o spune cineva care si-ar fi luat o masina bunicica din banii aruncati pe pilule creme si dispozitive "minune" de-a lungul timpului :)) Cea mai buna investitie a mea de pana acum pare sa fi fost nutritionista. Pe locul 2 e ab-rocket, ca am coloana varza si nu pot face abdomene din culcat, dar daca nu ai probleme nu ai nevoie. Cand m-oi muta in centru o sa incerc si electrostimularea or smth, dar sunt convinsa ca nu ajuta semnificativ la slabit, doar la remodelare corporala. :)
tasha
1 Oct 2010, 12:05
Eu n-am facut infarct dar nici n-am slabit de la ele, eram doar ciufuta, asa ca am renuntat dupa o folie :))
Sigur ca nu exista alta modalitate de slabit, dar poti sa arunci o gramada de bani pe solutii "magice" :)) Ti-o spune cineva care si-ar fi luat o masina bunicica din banii aruncati pe pilule creme si dispozitive "minune" de-a lungul timpului :)) Cea mai buna investitie a mea de pana acum pare sa fi fost nutritionista. Pe locul 2 e ab-rocket , ca am coloana varza si nu pot face abdomene din culcat, dar daca nu ai probleme nu ai nevoie. Cand m-oi muta in centru o sa incerc si electrostimularea or smth, dar sunt convinsa ca nu ajuta semnificativ la slabit, doar la remodelare corporala. :)

chiar merita? ca nici eu nu pot sa fac abdomene clasice, dupa trei miscari ramin in pozitia echer :))
evenstar
1 Oct 2010, 12:27
Mai, merita,dar sa nu-ti imaginezi ca tu stai linistita si face el treaba, ca in reclamele alea cu manechinuite care respira regulat si au freza intacta. Sau ca iti rezolva toate problemele in doar 5 minute pe zi. Smecheria la el e ca are "ruladele" alea care sustin coloana :)) si iti tin spatele in pozitia corecta si are un arc care te ajuta un pic la ridicare, dar nu cat sa nu mai simti efortul, ca eu tot gafai ca locomotiva Electroputere. :)) Cert e ca nu am intepenit. ;))
pameluta2009
1 Oct 2010, 12:36
Ba sa stii ca ajuta mult electrostimularea ( exista electro speciala pt slabit) si mai mult ajuta impachetarile,cavitatia si masajul, eu sunt dovada vie :D Ideea e ca cu astea slabesti mult in cm, eu am slabit 6 cm in solduri, 4 in talie, si cate 2 la picioare, plus ca mi s-a dus burta de tot. Impachetarile ajuta ff mult la eliminarea apei din organism, cavitatia sparge "bulele" de grasime, si in plus elimina si celulita. Pt mine cel putin care sunt incapabila sa tin regim, astea au fost solutia cea mai buna.
evenstar
1 Oct 2010, 12:42
Da mah, dar e o diferenta semnificativa de "gabarit" intre noi doua. :-"Sunt sigura ca te ajuta sa dai jos 4-5 kile in 2-3 luni, dar la mine e mult mai tragic. "Slabirea" in cm este exact remodelarea corporala de care vorbeam, dar 80 de kile nu le poti face sa arate ca 60, no way. :">
pameluta2009
1 Oct 2010, 13:18
Mda ai si tu dreptate, pai si eu mai am de dat jos, dar nu sunt in stare sa tin regim, le admir pe cele care pot face asta :)
Ideal e sa combini si tratamentele astea cu regim si atunci sunt si mai eficiente, dar deh, daca nu am vointa dom'le...:(
evenstar
1 Oct 2010, 13:33
Nu esti destul de disperata :)) sau nu ai gasit regimul potrivit ;)) Si eu cedam repede, dar cu asta ma descurc- de-aia e bine sa fie personalizat pe bune, adica sa ti-l faca tinand cont de preferintele si obiceiurile tale alimentare.
pameluta2009
1 Oct 2010, 15:14
Pai la cat de haotic mananc eu in ultimul timp, si cat de putin, pt ca nu prea apuc sa mananc....8-} Dar cred ca din cauza asta, vad ca am mai slabit intre timp ( pt ca mananc putin, stiu ca mancatul haotic nu e bine deloc). Dar nu prea tin cont de ce mananc, cand mai iesim cu sotul la restarurantul unor prieteni, bag cate o portie zdravana de friptura, mici sau penne quattro formaggi ( care sunt preferatele mele)....;)) Acasa insa mananc putin...o:-)
Melek
1 Oct 2010, 15:26
Imi propun sa incerc de luni regimul lui HC. Sa vedem ce o iesi... Daca as mai scapa de vreo 6 kile as zice saru`mana si m`as declara multumita ^:)^
DDna
1 Oct 2010, 16:07
Mi-am facut o rochie saptamana trecuta si am constatat ca fata de jumatatea lui august am cu 5 cm mai putin in talie <:-P
Eu vreau sa slabesc inca vreo 15 kg :D
tina19
1 Oct 2010, 18:36
felicitari! ma bucur pt tine!=D>=D>=D>
tasha
1 Oct 2010, 21:48
Felicitari! 5 cm sint tare mult!

ps - eu vreo 19 :D
tasha
1 Oct 2010, 21:48
Mai Tinut, tu numai pe aici mai dai? [-X Ca mi-e dor de voi!
valim32
1 Oct 2010, 23:50
pontezsi eu ca dupa vizita prelungitaa lui mamy-buny am 51kg:|.Inca 6 de dat jos,in 2 luni mi-a pus6kg pe mine cazicea "ca-s ca la Auchwitz".=))
evenstar
2 Oct 2010, 00:03
pontezsi eu ca dupa vizita prelungitaa lui mamy-buny am 51kg :|.Inca 6 de dat jos,in 2 luni mi-a pus6kg pe mine cazicea "ca-s ca la Auchwitz".=))

La ce inaltime?
evenstar
2 Oct 2010, 00:04
Foarte tare! Bravo!
valim32
2 Oct 2010, 00:05
162 cm ;))
evenstar
2 Oct 2010, 00:09
Pai e bine si 51. :) Ma gandeam ca eu am avut atatea cand eram anorexica si m-a dus mama la spital, dar am cativa cm in plus...
tina19
2 Oct 2010, 15:51
Mai Tinut, tu numai pe aici mai dai?
promit sa dau si prin alte parti :D
am reusit sa intru intr-o pereche de bllugi marimea 26. e adevarat ca sunt putin elastici dar ii purtam inainte de casatorie. eu consider ca sunt pe drumul cel bun. cantarul de acasa imi arata 54 - 55 kg dar cel de la scoala 56. e ok si 56 deocamdata. am slabit doar de la stres, nervi si alte cele.
melinda
2 Oct 2010, 17:34
Eu zic Slava Domnuui ca nu am pus decat 16 kg in timpul sarcinii, ca daca puneam mai mult, eu nu stiu ce faceam ca eu datorita ulcerului meu, nu pot sa tin regim. Asa ca si la mine tot masajele si electrostimularea m-au ajutat. Eu am ramas cu 50 de kg, cred ca voi ajunge la obisnuite 47, dupa ce ma voi intoarce la munca.
Eu in schimb sunt nemultumita de faptul ca desi am facut electro si abdomene, dupa ce mananc, mi se umfla burtica. Si chiar nu imi explic de ce? Eu seara cel mai tarziu mananc la 7, dimineata dupa ce ma trezesc am burta plata, la fel si dupa micul dejun, iar dupa pranz, e umflata.
Important este ca intru in toate hainele de dinainte de a fi gravida.
pameluta2009
2 Oct 2010, 17:44
Pai da, cred ca la toata lumea i se umfla putin burtica dupa ce mananca, si mie mi se intampla la fel, dar mi se intampla si inainte de sarcina cand mancam mai mult ( eu eram plata-plata la abdomen, si deci orice umflatura se vedea imediat). Nu cred ca ai ce sa faci, eu eram maniaca cu abdomenele, in "tinerete" aveam patratele deja, si tot mi se umfla cand mancam, asa ca nu cred ca tine de musculatura.
Ohoooo, pai eu inca nu ma pot lauda cu 50 kg, am vreo 70 la inaltime de 1.70 m, deci mai am de dat jos vreo 6-7 kg macar, si inca nu intrun in toate hainele de dinainte de sarcina ( adica intru dar crapa pe mine), dar sincre nu ma prea stresez, vad ca slabesc fara sa fac nimic mai nou, asa ca probabil ca voi slabi si eu intr-un final....si ma voi reapuca de tratamente, ca luna asta sunt reduceri mari la salonul unde ma duceam.:D
melinda
3 Oct 2010, 16:56
pai eu am 1.57 si la 55 de kg cand le aveam nu se vedea bine. La 50 arat chiar ok, dar ideal e sa am 47 de kg, asa arat cel mai bine.Am avut perioade cu 43-44 de kg si eram groaznica, ma ascutesc la fata si sunt horror.
dana24
4 Oct 2010, 17:52
Fetelor, la cate luni dupa cezariana poti sa mergi la salon ptr electrostimulare?
melinda
5 Oct 2010, 07:42
eu pe la 7 luni. incercasem si pe la 5 luni si un pic, dar dupa sedint ma sangerat si m-am speriat si am amanat pana au trecut 7 luni si am incercat si totul a fost ok.dar sa stii ca electrostimularea trebuie combinata cu masaj sau parafango sau alte procedee, sa dea rezultate. O amica a mers doar pe ideea de a face electro si nu s-a vazut mai nimic dupa 10 sedinte.
dana24
5 Oct 2010, 09:50
Bun atunci fac si masaj, eu nu ma supar, o sa moara de invidie sotul :D :P
multumesc :)
Karon
1 Nov 2010, 21:23
Scriu aici ca nu am gasit un topic legat de alte efecte secundare ale nasterii.

Intrebare pt cele care au avut picioarele/mainile umflate in sarcina:

La cat timp dupa nastere ati scapat COMPLET de umflaturi? Si ce ati facut pt asta?

Ca la mine au trecut 8 luni jumate si inca ma strang papucii si verigheta. Cu alaptatul am terminat la 6 luni, kilogramele in plus s-au dus, sport fac cat de cat, si totusi nu am scapat de tot de umflaturi. In sarcina am ajuns sa port papuci cu 2 nr mai mari, dar pana pe la 2 luni dupa nastere mi s-au retras cat sa intru in papucii mei mai largi si de atunci stagnez.
ClaudiaI
1 Nov 2010, 22:14
Eu am scapat de umflaturi cam la 2 saptamani dupa nastere. Probabil s-au petrecut mai multe schimbari in corp odata cu nasterea, mai ales in ceea ce priveste retentia hidrica (ce cauzeaza umflaturi ale picioarelor si mainilor). Cu tensiunea cum stai?
aaylyna
2 Nov 2010, 12:04
ieri am inceput si eu cura de slabire.
am luat in sarcina 18 kg si la nastere am dat jos doar 5 kg.
apoi nimic timp de 6 luni. dupa ce am terminat alaptatul m-am ingrasat inca 2 kg.
asa ca trebuie sa dau jos 15 kg pana la 01.01.2011 cand ma voi intoarce la serviciu si nu ma mai incape nimic din garderoba.
am ales regimul disociat. la sfarsitul saptamanii va spun daca a dat rezultate.
ella-ling
2 Nov 2010, 15:18
Eu zic ca nu e normal. EU am scapat de picioare si maine umflate cam la 3-4 zile dupa nastere. Dupa ce am nascut am fost cred ca de vreo 10 ori la baie pana seara, am avut multa apa de eliminat din organism. Incearca sa bei ceai mate, mananca sparanghel, astea mi-au trecut mie prin minte ca ajuta la eliminarea apei din organism.
Karon
2 Nov 2010, 22:25
tensiunea a revenit la normal dupa nastere
Karon
2 Nov 2010, 23:33
O sa incerc, merci de sugestii.
aaylyna
17 Nov 2010, 11:38
dupa 15 zile de regim disociat am reusit sa slabesc doar 3 kg.
pana la 18 mai este cale lunga.
de ieri am inceput altceva - regimul montignac. sa vedem ce se mai intampla.
tasha
17 Nov 2010, 11:48
15 zile inseamna doua saptamini, adica un ritm de un kilogram jumatate pe saptamina, ceea ce este foarte bine, e un ritm sanatos si normal. O slabire mai rapida nu va face decit sa iti agreseze organismul, plusca va crea efectul de yo-yo. Tu cit ai vrea sa slabesti intr-o saptamina? Stiu ca nu e usor sa te inarmezi cu rabdare, dar e mult mai sanatos, plus ca efectul este de durata.
aaylyna
17 Nov 2010, 12:07
stiu, dar acum 3 ani cand am mai incercat regimul disociat, am slabit in prima saptamana 5 kg. apoi cam 500 g pe saptamana. am fost foarte dezamagita. incerc sa nu fac o fixatie din asta, dar pana in ianuarie cand ma voi intoarce la munca trebuie sa dau jos cel putin 10 kg. altfel nu am nici o sansa sa incap in haine. buget pentru innoirea garderobei nu exista, asa ca nu prea am de ales, trebuie sa dau jos cat mai mult
mirrella81
17 Nov 2010, 12:43
Vrei sa dai jos 10 kg intr-o luna si jumatate?!?! Crezi ca e bine?
Initial cand am vazut dead line=ul tau am crezut ca 01.01.2012 si ma gandeam ca e rezonabil 18 kg intr-un an!! Dupa aia mi-am dat seama ca e vorba de 2011!!
Poate ar fi mai bine sa o iei mai usor! sa nu dai in alte complicatii!
valim32
17 Nov 2010, 15:10
eu am dat 25 in 3 luni dar nu iti recomand,se fac multe vergeturi...
aaylyna
18 Nov 2010, 12:03
vergeturi am deja pe abdomen, au aparut dupa nastere.
ideea este ca am inceput pe 01.11 si am dat jos 3 kg, si pana pe 01.01.2011 mai am 7 kg de dat. problema este ca mi-e foarte greu. de pus le-am pus foarte usor. de la 5 saptamani de sarcina am luat 8 kg in prima luna. apoi am mai luat in ultima luna. probabil si varsta (am 32 de ani) isi spune cuvantul, metabolismul e mai lent.
loredanaannemarie
25 Nov 2010, 22:06
A luat cineva Perfect Slim? Da rezultate?
evenstar
26 Nov 2010, 12:05
Fete, simt nevoia acuta sa ma laud singura :"> Dupa o lupta grea :)) BMI_ul meu a ajuns azi in zona greutatii normale (in mai cand m-am apucat de slabit eram in zona trista a obezitatii :-< )
Mai e mult pana sa ma plac si eu si merge mai greu acum, dar sunt tare mandra de mine ca am ajuns in zona "human" :>:>:>

PS: de la 1 mai am slabit 17 kg :">
Felice77
26 Nov 2010, 12:09
Fete, simt nevoia acuta sa ma laud singura :"> Dupa o lupta grea :)) BMI_ul meu a ajuns azi in zona greutatii normale (in mai cand m-am apucat de slabit eram in zona trista a obezitatii :-< )
Mai e mult pana sa ma plac si eu si merge mai greu acum, dar sunt tare mandra de mine ca am ajuns in zona "human" :>:>:>

PS: de la 1 mai am slabit 17 kg :">

Felicitari pentru vointa si rezultate!!!!

O reteta pentru stimulare a dorintei, inafara de self esteem-ul scazut..?
adina_i
26 Nov 2010, 12:12
Bravo!!!! Felicitari! =D>=D>=D>=D> E o mare realizare, sa stii!
Eu am inceput acu 2 luni si am dat jos 10 kg pana acum. In ultimul timp dau tot mai greu. Tin regim si merg la sala. Iar o data pe saptamana, daca sunt "cuminte", ma premiez cu un desert :)
Felicitari inca o data, tine-o tot asa!! ;)
evenstar
26 Nov 2010, 12:14
O oglinda maaare :))
Glumesc. Nu stiu ce sa zic, eram grasa de cand am nascut, din pacate am alaptat 3 saptamani, dar pana nu am simtit eu ca "nu se mai poate" nu mi-a iesit desi am inceput regimuri si am mai fost la un nutritionist ok. A fost un moment, ca la orice altceva (asa mi-au povestit, de exemplu, toti cei care s-au lasat de fumat, ca intr-o zi au simtit ca "that's it!").
evenstar
26 Nov 2010, 12:29
Revin pentru ca dupa ce am scris mesajul asta mi-am amintit e ce am vb cu nutritionista ultima data cand am fost la control. Mi-a povestit ceva de un pacient, si mi-a zis "E fara speranta". Am intrebat de ce gandindu-ma ca nu respecta regimul or smth, si raspunsul ei a fost "Pentru ca atunci cand l-am intrebat cum s-a ingrasat el mi-a zis ca nu stie, ca nu mananca mult".
Cred ca asta e primul pas si cel mai important, ca si eu m-am amagit multa vreme cu gandul ca vaaai, soarta nemiloasa nu tine cu mine, de fapt nu mananc mult si nu inteleg de ce ma ingras/de ce nu slabesc. E foarte important sa constientizezi ce si cat mananci, si ca de foame nu se ingrasa nimeni. Daca traiesti in "negare" si iti spui ca mananci normal si asa ai ajuns supraponderala/obeza... nu merge.
irriinna
26 Nov 2010, 12:52
Felicitari pt vointa si pt rezultatele obtinute!
MMedy
26 Nov 2010, 12:55
Felicitari !!!!!! <:-P<:-P<:-P
Monicutza19
26 Nov 2010, 13:21
Felicitari sincere! Inseamna ca nu sunt un caz pierdut... eu recunosc ca mananc mult :))
Edit: mult si prost
Copyright Miresici.ro © 2014
Powered by SEFArchive (Version: 0.0.2)